#1 Skrevet April 3, 2008 Jeg har en Golf 3 gti som bruks bil.. nå har den begynt å fuske til tider ved gasspådrag... Noen som vet hva dette kommer av? går fint på tommgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Ingen som har vært borti dette....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2008 Ta en diaginose test på den. Koster ikke all verden. Finner du feilen tenker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2008 Fordelerlokk ( fukt/sprekker e.l ) eller pluggkabler kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2008 Hvordan modell er dette? Ta en sjekk på luftmengdemåleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2008 94mod... Den "hoster" til tider ved gasspådrag... durer litt i bensinpumpa.. mulig den er gåen?! Diagnose skal jeg få tatt så fort jeg har fri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2008 Skal dure litt i bensinpumpen...men sjekk LMM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...