#1 Skrevet April 3, 2008 noen som skal på toys til søndag? så jeg slipper og komme dit alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Jeg skal opp hvertfall:) regner med det blir flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2008 hadde egentlig vært morro og kommet en tur .. aldri vært og hilset på før... skal dessverre jobbe så får ta det neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2008 Du har jo muligheten til å være med på TemaKvelden til onsdag:) den 16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2008 når er det folk stiller opp der da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2008 begynner kl.6, men hender vel det kommer folk litt etterhvert, så må ikke stikke 2 min over 6 hvis ingen har kommet enda:P hehe, men jeg skal prøve å være der litt før 6 selv hvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2008 begynner kl.6, men hender vel det kommer folk litt etterhvert, så må ikke stikke 2 min over 6 hvis ingen har kommet enda:P hehe, men jeg skal prøve å være der litt før 6 selv hvertfall!! da ses vi, må bare slenge på vinterhjula igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2008 Snør det i Skiptvedt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 Snør det i Skiptvedt? gjorde det tidligere i dag, pluss at jeg har kjørt hjem fra åmål i sverige i dag på ca 5cm snø. bare siktet meg inn på hjulspora. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2008 Snør det i Skiptvedt? nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2008 hadde egentlig vært morro og kommet en tur .. aldri vært og hilset på før...skal dessverre jobbe så får ta det neste gang Ja, du får ta det nestegang. Kim her, som kjenner søstra di litt:P hehe Hørtes kanskje litt feil ut men:P hehe Du får ta deg en tur på temakvelden den 16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...