#1 Skrevet April 3, 2008 Har bytta ut all bremseveska nå. Lufta den ytterste nippeln først der etter den indre. Men Det virker som den indre er stappfull av luft. Lot sugeren henge på i 10 min forsatt like ille. Lufta så den ytre igjen, her var det da ingen luft.... Hmm tips mottas på hva dette kan komme av.. Lufter med Wurth vakumsuger, splett ny sådan. Dette skjedde på alle 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2008 Har bytta ut all bremseveska nå. Lufta den ytterste nippeln først der etter den indre. Men Det virker som den indre er stappfull av luft. Lot sugeren henge på i 10 min forsatt like ille. Lufta så den ytre igjen, her var det da ingen luft.... Hmm tips mottas på hva dette kan komme av.. Lufter med Wurth vakumsuger, splett ny sådan. Dette skjedde på alle 4. Vacuumsugere kan dra inn luft gjennom gjengene på luftenippelen. Bruk trykkluft istedet. Enten ved å justere ned kompressoren til max 25psi eller ved å bruke en slik trykklufter sak som kobles til et reservehjul (selges på BiXtra, etc, evt lage selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2008 Hvorfor ikke bare lufte på vanlig måte? 2 mann, en pumper og en lufter/etterfyller. Begynn "lengst unna" bremsesylinder, og jobb deg innover. eks: På venstrestyrte biler begynner du med høyre bak, venstre bak, høyre foran deretter venstre foran. På høyrestyrte biler omvendt: venstre bak, høyre bak, venstre foran deretter høyre foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2008 Når jeg lufte mine porschebremser tok jeg den innerste nippelen først. Jeg brukte også trykk på beholderen og lufta på gamle måten til slutt for en siste sjekk. Det funka kanon for meg i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2008 What he said 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...