Haster.automat i nødmodus.motor fusker etter nullstill via batteripol

Anbefalte innlegg

audi 1oo 2.8 liter aut. fiklet litt m strøm på bilen idag og røyk en sikring to ganger.etter dette gikk automatkassa i nødmodus av en eller annen grunn.alle lysa i dash lyste og den virket kun i et gir.etter å løsne batt-polen og la den stå av ett min virket den normal igjen men motor begynte plutselig å riste skikkelig og den går skikkelig dårlig etter dette.akkurat som om den ikke går på mer enn 4-5 sylindre.

noen her som kan hjelpe meg m dette?

kan noe ha skjedd m innstill på motor eller noe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi 1oo 2.8 liter aut. fiklet litt m strøm på bilen idag og røyk en sikring to ganger.etter dette gikk automatkassa i nødmodus av en eller annen grunn.alle lysa i dash lyste og den virket kun i et gir.etter å løsne batt-polen og la den stå av ett min virket den normal igjen men motor begynte plutselig å riste skikkelig og den går skikkelig dårlig etter dette.akkurat som om den ikke går på mer enn 4-5 sylindre.

noen her som kan hjelpe meg m dette?

kan noe ha skjedd m innstill på motor eller noe??

ingen som har vært borti dette??????please please please.:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell litt mer om hva du fiklet med så er det større sjans for og komme med tips også...

Høres ut som du har hatt en skikkelig kortslutning som kanskje har tatt knekken på diverse enheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell litt mer om hva du fiklet med så er det større sjans for og komme med tips også...

Høres ut som du har hatt en skikkelig kortslutning som kanskje har tatt knekken på diverse enheter.

oki.har selvmontert elvinduer foran hvorpå styrestrømmen er hentet fra ledning som går til el speil.dette har fung helt uten prob.skulle sette opp en ekstra bryter i passasjerdøra og alt gikk greit helt til jeg koblet dette til motor i døra.vet ikke om strøm da ble sendt tilbake til andre bryter i førerdør jeg men sikring gikk.prøvde igjen og samme skjedde.

oki da er jeg ikke glup nok tenkte jeg og koblet det bort igjen og ga faan i bryteren som skulle settes i døra.jag styrer den fra førerdøra uansett.etter at alt var satt på plass som normalt igjen fung vinduer som før men automatkassa var gått i nødmodus.dvs at alle lampene i dash på giroversikten lyste og den rykket hardt når jeg satt den i gir. den virket kun på et gir.

tok av battpolen et min og satt det på igjen og startet opp.da var girkassa oki igjen men motor rister skikkelig.holder igjen.noen ganger skyter den fart men bare for noen sekunder.

hjelp hjelp hjelp.

er litt grønn på audi men søt likevel:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke det hadde vært kjekt og få lest av mulige feilkoder med vagcom aller først.

Sikringen som gikk, er den også til automaten ?

Når du snakker om styrestrøm så går jeg utifra at du har brukt rele ?

Hvor har du hentet hovedstrømmen fra ?

Når alle lampene lyser til automaten høres det nesten ut som jordingsfeil eller mulig styreenheten til automaten som kødder.

Mulig andre har noen tips om dette også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke det hadde vært kjekt og få lest av mulige feilkoder med vagcom aller først.

Sikringen som gikk, er den også til automaten ?

Når du snakker om styrestrøm så går jeg utifra at du har brukt rele ?

Hvor har du hentet hovedstrømmen fra ?

Når alle lampene lyser til automaten høres det nesten ut som jordingsfeil eller mulig styreenheten til automaten som kødder.

Mulig andre har noen tips om dette også

brukt rele ja.hovedstrøm fra batt m sikring.styrestrømmen er kun for at dt ikke skal være mulig å betjene vinduene med tenningen av.usikker på om sikringen har noe m automaten å gjøre men automaten er nå oki etter at jeg tok a battpol for å nullstille liksom.

men da kom fuskingen og ristinga i motor.

vet ikke hvor mye man får lest av med vagcom på denne mod jeg...gammel bil vettu.var sikring nr 13 mener jeg å huske.nederste på midten i sikringsboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.