#51 Skrevet Juli 1, 2008 Steike joakim for en stili bil du har bytte eller no? kjæm ikje på tale ;> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 1, 2008 Min Bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 1, 2008 Ser ingen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 2, 2008 slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 7, 2008 Noen bilder av min.. skjemmes over å ikke fått vært på treff... vil gjerne ha pynta opp bilen med klistremerker før sverige-turen på torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 7, 2008 Bare å ta kontakt Rune, har både klistre merker og skilt plater:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 13, 2008 Tatt i kveld Fin bil Rudi:) Så den for første gang i rl i dag. Så du hadde tatt samme parkeringa som jeg gjorde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 18, 2008 Min A4 TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 19, 2008 Nice sindre. Kjøpe den hos dæ om noen år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 23, 2008 Sleng ut en av mine investeringe: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 25, 2008 Får hive meg med her jeg også. Min 4'er Gti:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 24, 2008 Kjøpt meg ny bil=) 1994 Audi 80 Competition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 24, 2008 Golf 4 GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 24, 2008 tøff Gulf Mats! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 24, 2008 Kjøpt meg ny bil=)1994 Audi 80 Competition Kansje det er deg jeg har møtt så mange ganger å lurt på om det var en klubbil. er du mye i Tromsø? Golf 4 GTI Har du Xenon i lysan dine? og satt på tåkelys? syns æ så du sto på esso en dag.. måtte snu mæ for å se etter biln.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 24, 2008 Har xenon ja:Pmen har ikke kjøpt tåkelys enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 24, 2008 Jobber i tromsø, akkurat kjøp bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 24, 2008 Jobber i tromsø, akkurat kjøp bilen. hva er spesiellt med denne kontra en vanlig 80 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 25, 2008 hva er spesiellt med denne kontra en vanlig 80 ? 2,0 140 hk motor, større bremser og litt forandringer i kosmetikken og understell, ofte Recaro interiør, begrenset opplag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 30, 2008 (endret) Takker Jørgen=) Det er som Jørgen sir. Denne er helt org, leveres slik fra fabrikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 30, 2008 Min A4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 30, 2008 Glenn: Nydelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 31, 2008 2,0 140 hk motor, større bremser og litt forandringer i kosmetikken og understell, ofte Recaro interiør, begrenset opplag Samme bremse og understell som vanlig 2L (quattro)... Sjeldent det er recaro interiør, aldri sett. Men sorte quattro satin seter.. OG S2 front.. noe mer er det vel stort sett ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 31, 2008 Min nye gubbebil: Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 1, 2008 Ich mich... Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...