Anbefalte innlegg

Har en 98.mod passat st.vogn. Den er sølvgrå med svarte lister, svart nederts og svarte rails.. Ingen styling, men senket, andre lykter og snart sota ruter+19" rs4 type 2 felger. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal få den lakkert helt ned og listene i sølvgrått.. eventuelt lakk helt ned, men beholde listene svarte? Hva mener dere? Noen i Hedmark eller området som vil lakkere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten svart emblemfri grill også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må det bilder til;) Litt lettere å se da... Men blir ofte mer cleant mer lakkering.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bilder enda.. og det er ikke så mye å se enda heller! Meneh.. skal ordne det søndag!! Ja, blir cleant, bare lurer på om det kanskje blir litt for mye sølv..vet ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke for mye sølv... Stort sett alle biler blir finere med lakkering helt ned:) Ser nyere ut også...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart lakkering!! Søk her på forumet så ser du flere som har gjort dette allerede.

 

Tips er å kjøpe highline lister, da disse er glatte og kommer ferdig grunnet slik at det er bare å lakkere.

Dine orginale er velg ruglete og må pusses ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart lakkering!! Søk her på forumet så ser du flere som har gjort dette allerede.

 

Tips er å kjøpe highline lister, da disse er glatte og kommer ferdig grunnet slik at det er bare å lakkere.

Dine orginale er velg ruglete og må pusses ned?

 

Okej.. nei, det er jo litt brytning da.. det er jo igjen svarte rails, grill, rundt vinduene etc.. men er det noen som tar på seg noe sånt på kveldstid da, gjerne i Hamar området!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal lakkere min helt ned og espen, det er helt klart finsest:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

listene også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville beholdt listene svarte, og bare lakkert fangera og kanalskjørta helt ned :) Da har du en svart linje rundt hele bilen som bryter opp sammen med railsa og toninga på rutene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville beholdt listene svarte, og bare lakkert fangera og kanalskjørta helt ned :) Da har du en svart linje rundt hele bilen som bryter opp sammen med railsa og toninga på rutene:)

 

Det var dette jeg tenkte litt på også.. men jeg skal få lagt ut et par- 3 bilder i mårra, så kanskje noen kan være behjelpelig med å "lakke" litt for meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.