#1 Skrevet April 4, 2008 Se innlegg under! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2008 Hei. Jeg skal lakkere passaten min helt ned. Noen som kan ta seg av en slik jobb i stavanger/sandnes området for en overkommelig pris? Send eg en PM! Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2008 Hive meg på denne tråden, skulle hatt lakkert ned min A6, Pm hvis du e klar for d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2008 Eg vil gjerne au hiva mg på denna tråden hvis eg fer lov? Sko ha lakkert golfen heilt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Har ikke fått noe respons her enda. Men bestillte en time hos Propaint i dag Fikk en god pris... http://www.propaint.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 Hehe.. Ka pris fekk du dr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 Hee heee det hva det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2008 Er også på utkikk etter lakk helt ned, så hvis noen er interessert i å tjene er det bare å gi lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...