#26 Skrevet April 29, 2008 Det er helt riktig, eller det kommer ihvertfall opp alternativ når møller søker på N75 magnetventil... Men hva er varekoden på den som sitter ved lmm/luftfilteret...? I mitt tilfelle var det faktisk samme nummer på begge to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 29, 2008 den som sitter der nå heter 058 906 283 F... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 13, 2008 Funnet ut noe mere Thomas? Ser på bilde at du har samme motor som meg (ARY), og jeg har litt samme problemer som deg. Edit: Har sjekket litt med Møller, og de sier at det er 2 stykk N75 på denne motoren. 026 906 283J som sitter foran under innsuget og 058 906 283 F som sitter i nærheten av LMM. Har sett på min og jeg og har 058 906 283 F der med LMM. Har samme opplegget med ledningsnettet der med coilene på min, noe av isolasjonen har falt av litt. Men skal ikke kortslutte iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg har byttet resirk og n75. jeg kjøpte n75 med varenr 034(org til 5syl turbo), ble anbefalt denne. Ellers har jeg blitt tipset om tett oljeånding fra toppen og ned til innsuget. skal også bytte coiler og plugger. tror også at jeg kanskje har lekkasje i intercooler eller slanger til/fra. ellers vet jeg "#&¤ ikke... begynner å bli litt irritert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 9, 2009 http://www.wak-tt.com/vagcom/maftecdoc.pdf få dem til å gjøre dette. Virker som du har samme feil som meg. mest sansynelig leksje på trykksiden av turboen....... men finner du ut av det send meg ei pm eller no jeg er veldi intressaert i dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...