Enklaste måte å få ut VR6 motor på.

Anbefalte innlegg

hallo. Vurderar å ta meg saman å få bytta ut motoren i min Passat VR6. Kva er enklaste måte å få ut motoren på?

-Ta ut kun motor oppover? (Blir vel trangt, og vanskeleg å få demontert girkasse på staden)?

-Ta ut motor og girkasse oppover?

- Sleppe ned/skru ned heile forstillinga , med, motor og drivverk inntakt? (Dette ser ikkje så omfattande ut, og då kan eg vel demonter girkasse, div. eksos og slikt etter at motoren er ute. Virkar jo enklare sånn sett.)

-Evt andre anbefalte måtar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo. Vurderar å ta meg saman å få bytta ut motoren i min Passat VR6. Kva er enklaste måte å få ut motoren på?

-Ta ut kun motor oppover? (Blir vel trangt, og vanskeleg å få demontert girkasse på staden)?

-Ta ut motor og girkasse oppover?

- Sleppe ned/skru ned heile forstillinga , med, motor og drivverk inntakt? (Dette ser ikkje så omfattande ut, og då kan eg vel demonter girkasse, div. eksos og slikt etter at motoren er ute. Virkar jo enklare sånn sett.)

-Evt andre anbefalte måtar?

MIn erfaring på passat er at det enkleste er å ta den ut forover (demontere frontplate,fanger osv)

Har du bukk så kan du jo ta den rett med sammen med travers og alt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har talje i taket, så eg kan vel løfte bilen av traversen og motoren ja. trur eg prøver dette først. Er jo ikkje mange boltane som held dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun 8 bolter og 4 plaststifter + ledninger og slanger for å plukke av fronten også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. gjerne like greit å plukke av denne òg då, for å få betre plass og forenkle ting litt.

Kan trekke motor og forstilling fram, i staden for å løfte heile bilen over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Vipp ut blinklys og spredere/reflekser, Skru ut 13 mm skruene bak der, fjern plasstiftene som holder innerskjerm til fanger i fremkant av hjulbuene, skru løs 10 mm skrue på toppen av frontseksjonen ( fester fronten i skjermen ) på hver side og trekk fronten rett fremover med fanger, lykter, radiator osv.

Forutsetter selvfølgelig at kontakter, ledninger og slanger er løsnet først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var nyttig. Kjempe bra beskrivelse. Ser jo rett og slett overkommeleg ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.