#1 Skrevet April 4, 2008 Fikk felger og spacere som Håkon S. hentet for meg i Tyskland i påsken. Når jeg ser på esken så er det 4x100 å ikke 5x112 som jeg må ha. Sjekka opp på Ebay å leste nøye igjennom auksjonen hvor jeg kjøpte de. Der står det bilde av 5 hulls spacere med tekst Audi-VW-Skoda spacere. Egentlig min egen feil at jeg ikke sjekka godt nok i teksten. Men men,tviler på jeg får bytta de til 5x112 hvor jeg kjøpte de men har sendt mail.....så derfor lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt 20-25 mm spacere med bolter til en grei pris. Gjerne i utlandet...bare de sender til Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Har du sjekka her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2008 Har du sjekka her? Uff......alt står jo i tommer der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2008 Uff......alt står jo i tommer der No har ikke du sett nøye nok etter Pål! Metriske mål står i parantes, enten under eller ved siden av dei fleste produkta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2008 http://www.spurverbreiterung.de/index.php?lan=de&ecu= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2008 SCC sender ikke direkte til Norge, det går via importøren som er AST performance i Bergen, såvidt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2008 Jeg kjøpte fra ezaccessory til A6'en, og de var faktisk finfin kvalitet på. Helt perfekt mål på sentreringen både innvendig og utvendig, så felgene satt akkurat like godt og rett som uten spacere. Billig var det også - betalte vel 700kr inkl mva for 4 stk. Var forresten disse jeg kjøpte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2008 No har ikke du sett nøye nok etter Pål! Metriske mål står i parantes, enten under eller ved siden av dei fleste produkta. Så det etter litt ja....men finner ingen med 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2008 http://www.concept-wheels.be/wheel-adapters/5x112/adapterset-4x100-to-2.htm Ikke det at jeg personlig ville kjørt rundt med 4-boltsfelger på Passat 3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2008 Jeg kjøpte fra ezaccessory til A6'en, og de var faktisk finfin kvalitet på. Helt perfekt mål på sentreringen både innvendig og utvendig, så felgene satt akkurat like godt og rett som uten spacere. Billig var det også - betalte vel 700kr inkl mva for 4 stk. Var forresten disse jeg kjøpte. Hvordan fikk du sendt de til norge? Virker som de bare sender til statene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2008 Hvordan fikk du sendt de til norge? Virker som de bare sender til statene.. Jeg sendte mail og spurte, var visst no problemos å sende til Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2008 Hvordan fikk du sendt de til norge? Virker som de bare sender til statene.. Jeg kjøpte mine fra dem på eBay, og da gikk det an å velge internasjonal shipping. Kostet $35 for to par, og tok kortere tid enn et julekort til Trondheim... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 4, 2008 http://www.concept-wheels.be/wheel-adapters/5x112/adapterset-4x100-to-2.htm Ikke det at jeg personlig ville kjørt rundt med 4-boltsfelger på Passat 3bg Hehe det blir IKKE aktuelt.......har fått ordna meg en byttehandel så jeg får 4 stk nye spacere med 5 hull på begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2008 Har du 4x100 spacere til overs? eller hadde du fått byttet de bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2008 Har du 4x100 spacere til overs? eller hadde du fått byttet de bort? Jeg har de fortsatt.........ikke sikkert det ble noen byttehandel allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2008 har du mere specs? bredde etc..? og er det med bolter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2008 har du mere specs? bredde etc..? og er det med bolter? La ut en ny annonse på "Deler selges" http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118513 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 6, 2008 okei. 25mm blir nok litt overkill for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 8, 2008 Kjøpte 4 stk 25mm spacere å betalte 167 euro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...