#1 Skrevet April 4, 2008 noen som har bestill dekk/felger derifra? vurderer noen felger der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Kjøpte et sett med felger og dekk der i fjor Tok en stund før jeg fikk dem, men det var fordi grossisten i Sverige var tom =/ Men når Gummihuset først fikk de på lager gikk det rimelig kort tid til de lå på postkontoret i Årjäng. Så var det bare å feie over grensa å plukke de opp! Gutta er utrolig hyggelige og hjelpsomme i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2008 Kjøpte et sett med felger og dekk der i fjor Tok en stund før jeg fikk dem, men det var fordi grossisten i Sverige var tom =/ Men når Gummihuset først fikk de på lager gikk det rimelig kort tid til de lå på postkontoret i Årjäng. Så var det bare å feie over grensa å plukke de opp! Gutta er utrolig hyggelige og hjelpsomme i tillegg. det hørtes bra ut! blir det vel en bestilling der tenker jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...