#1 Skrevet April 4, 2008 Jeg må bytte en defekt pære for bremselys, men hvordan i F'en demonterer man denne baklykten... Skjønner at det har med skruen på bildet å gjøre, men skal denne skruen helt ut? Er det noe annet lykta er festet i? (Ser liksom ikke noe annet enn skruen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Skru ut skrua helt å dra ut lykta. Den sitter litt fast på noen gummipropper mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2008 Hei. Du skrur ut den skruen du har funnet. Så sitter bare lykta fast i to plasttapper som går inn i to gummiforinger på utsida av karoseriet. Bare ta tak i lykta og bøy den forsiktig ut som om den var hengsla i den andre enden en der skruen satt. Er litt treig men jobb litt med den så kommer den litt etter litt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2008 Jaha... ser for meg at faren for å miste skruen ned i mellom dekslene er stor... Eller er skruen usedvanlig lang...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2008 skruen er veldig lang men bruk en pinsett eller tang til å ta den helt ut. Jeg mista den nedi men fikk den greit opp med en magenet:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2008 Skruen er veldig lang men kan falle nedi ja. Skjedde meg men fikk den greit opp med en magenet:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2008 jaha... så ut som en plastikkskrue, men dersom den er magnetisk gjør jo det saken bedre.... Takk for info og tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...