Hvilket lufttrykk i 225/35-19??

Anbefalte innlegg

Har montert Vredestein Sessanta 225/35-19 på 2004 A6 Avant 1,9Tdi

Noen som vet hvilket lufttrykk jeg bør kjøre på??

På forhånd takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben da Frode :) Håper A6en har oppført seg fint;)

Mener riktig dekktrykk skal være 2,8-3,0 bar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker 42 psi på min med 235/35/19 men jeg har jo en del tyngre bil en deg. Men dette fungerer fin hos meg iallefall. Jeg vil si fra 38-42 psi på din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, mange takk for svar!

Takker for det Sigve! Bilen har oppført seg bra den, er godt fornøyd.

Godt å handle bil som en ser er godt tatt vare på, så tommelen opp for både bil og selger;-)

Eta Beta felgene ble fine på bilen, kom litt langt inn i forhold til skjermbuene da jeg ikke fikk montert spacere.

Felgstyringen på navet nådde bunnen inne i styringen på spacerne før de lå an mot bremseskivene, ble glipe på et par mm.

Mulig anleggsflata på Cquence-skivene er litt tynnere enn originalt??

Skal få tatt bilde å lagt ut når været tillater bilen å tørke tilstrekkelig etter vask:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, mange takk for svar!

Takker for det Sigve! Bilen har oppført seg bra den, er godt fornøyd.

Godt å handle bil som en ser er godt tatt vare på, så tommelen opp for både bil og selger;-)

Eta Beta felgene ble fine på bilen, kom litt langt inn i forhold til skjermbuene da jeg ikke fikk montert spacere.

Felgstyringen på navet nådde bunnen inne i styringen på spacerne før de lå an mot bremseskivene, ble glipe på et par mm.

Mulig anleggsflata på Cquence-skivene er litt tynnere enn originalt??

Skal få tatt bilde å lagt ut når været tillater bilen å tørke tilstrekkelig etter vask:-)

Fornøyde kjøpere er en fin ting: smil :

Testa aldri om spacerene passet jeg . Regnet vel med at dem satt rett på uten problemer: klø :

Går det greit uten ? evt. får du " mekka " til noe så dem passer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornøyde kjøpere er en fin ting: smil :

Testa aldri om spacerene passet jeg . Regnet vel med at dem satt rett på uten problemer: klø :

Går det greit uten ? evt. får du " mekka " til noe så dem passer ?

Jada går greit uten spacere også, men hadde vel tatt seg litt bedre ut om hjulet hadde sittet en cm lengre ut i hjulhuset.

Har ikke hatt tid til å se så mye på det enda, men får se om en finner noe på noe;)

Skal vel klare å lure til et eller annet, er snakk om bare et par millimeter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.