#1 Skrevet April 4, 2008 Har montert Vredestein Sessanta 225/35-19 på 2004 A6 Avant 1,9Tdi Noen som vet hvilket lufttrykk jeg bør kjøre på?? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Ga inn på http://www.vredestein.no så finner du det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2008 Velkommen i klubben da Frode Håper A6en har oppført seg fint;) Mener riktig dekktrykk skal være 2,8-3,0 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2008 Jeg bruker 42 psi på min med 235/35/19 men jeg har jo en del tyngre bil en deg. Men dette fungerer fin hos meg iallefall. Jeg vil si fra 38-42 psi på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2008 Ok, mange takk for svar! Takker for det Sigve! Bilen har oppført seg bra den, er godt fornøyd. Godt å handle bil som en ser er godt tatt vare på, så tommelen opp for både bil og selger;-) Eta Beta felgene ble fine på bilen, kom litt langt inn i forhold til skjermbuene da jeg ikke fikk montert spacere. Felgstyringen på navet nådde bunnen inne i styringen på spacerne før de lå an mot bremseskivene, ble glipe på et par mm. Mulig anleggsflata på Cquence-skivene er litt tynnere enn originalt?? Skal få tatt bilde å lagt ut når været tillater bilen å tørke tilstrekkelig etter vask:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2008 Ok, mange takk for svar!Takker for det Sigve! Bilen har oppført seg bra den, er godt fornøyd. Godt å handle bil som en ser er godt tatt vare på, så tommelen opp for både bil og selger;-) Eta Beta felgene ble fine på bilen, kom litt langt inn i forhold til skjermbuene da jeg ikke fikk montert spacere. Felgstyringen på navet nådde bunnen inne i styringen på spacerne før de lå an mot bremseskivene, ble glipe på et par mm. Mulig anleggsflata på Cquence-skivene er litt tynnere enn originalt?? Skal få tatt bilde å lagt ut når været tillater bilen å tørke tilstrekkelig etter vask:-) Fornøyde kjøpere er en fin ting: smil : Testa aldri om spacerene passet jeg . Regnet vel med at dem satt rett på uten problemer: klø : Går det greit uten ? evt. får du " mekka " til noe så dem passer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2008 Fornøyde kjøpere er en fin ting: smil :Testa aldri om spacerene passet jeg . Regnet vel med at dem satt rett på uten problemer: klø : Går det greit uten ? evt. får du " mekka " til noe så dem passer ? Jada går greit uten spacere også, men hadde vel tatt seg litt bedre ut om hjulet hadde sittet en cm lengre ut i hjulhuset. Har ikke hatt tid til å se så mye på det enda, men får se om en finner noe på noe;) Skal vel klare å lure til et eller annet, er snakk om bare et par millimeter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...