#1 Skrevet April 4, 2008 Er det noen som har mulighet til å sjekke i familiealbumet, om AAZ og 1Z motor har samme type downpipe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2008 Kom igjen da folkens, er det ingen som gidder å finne ut dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2008 Nei, det er ikke likt delenummer på dem, så da må det være noen forskjeller. Det er ingen opplysninger om hva forskjellen er, selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2008 Er dette til hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2008 Er dette til hjelp? Ja, helt klart! Får ikke til å sjekke om det er samme turbo også? Lurer på om det er 3 bolter på denne ut på eksosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2008 Ja, helt klart! Får ikke til å sjekke om det er samme turbo også? Lurer på om det er 3 bolter på denne ut på eksosen. Fant dette i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2008 Og katalysator i samme slengen også? Mener den skal være lik, for jeg har kat fra AAZ på min 1Z, men vet ikke om nummeret er det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2008 Er vel kat som på bilde #4 du har da? AAZ kan også ha kat som på bilde #19, men ikke 1Z etter det jeg ser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 Finnes vel 3-4 forskjellige versoner av turbo/downpipe løsningner..... Er forskjellig på Vento , passat og og Golf...... Så man må passe på å ha riktig downpipe til riktig motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...