"grunn justering" på H&R justerbart til RS2

Anbefalte innlegg

Noen som har ei "grunn justering" på H&R justerbart senkesett til RS2, Tenkte da på mål ifra bunn av gjenger og opp til første mutter?

Må ha det slik at hjulene ligger fint i buene:) og biltilsynet godkjenner det:):)

Orker ikke å ta av å på hjulene 10 ganger for å finne ei fin justering, da sikkert noen her inne har ei lita "oppskrift" til meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å lese i papirene som følger med. Der står det oppgitt hva den minste tillatte høyden på restgjengene er (altså høyden fra bunnen på gjengepartiet og opp til justeringsmutteren). Dette er det BT ser på, siden dette er et konkret mål som står oppgitt i papirene. Om dette gir ønsket senking er jo det bare positivt. Om du må skru høyere godtar de alltids det og. Om du vil ha den lavere justeres det etter godkjenning;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, så litt i papirene, men står på tysk, så skjønner ikke no:) Må få noen til å oversette:) Noen her inne som hvet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du scanner inn papirene og legger de her er det sikkert noen som kan tyde. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke scanner: gråter : Ingen som kan gi meg noen tall?:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tall er vel tall sjølom dei står på tysk...

http://babelfish.altavista.com/ kan hjelpe deg vist du ikkje forstår.

Eg skjønner ikkje den dritt tysk sjølv nesten , men denne sida har hjålpe meg mong ein gong.

Sjå etter gründjusteringen eller liknande : haha :

Somsagt , bruk den internett sida og sett inn litt ord , så finn du nok ut av det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i mine papirer til H&R coilovers står det noe om TUV og at med coilovers skrudd i bunn, skal en få godkjent 8*17 felger. dette er til s2 da. men har skrudd i bunn og nå står det 8*18 på bilen. dette går akkurat:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du funnet ut av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

justerte litt og fant en fin innstilling... Sto ikke no i papirene om hvordan det skulle stå, bare at fjæra ikke skulle være "løs" når bilen var jekket opp med hjulet på og at det skulle være så å så mange ringer på hver fjær....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.