#1 Skrevet April 4, 2008 Nå uler bensinpu,pa mi som faen og bilen går såvidt fremover nøkker å kødder som faan, så nå er det nok på tide med ny bensinpumpe på min audi 100 turbo quattro, Lurer på om noen vet om noe billig pumpe, fant en som selges ny fra danmark for 750dk eller noe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 750dkr er så billig at det hadde jeg kjøpt først som sist. Biltema selger pumper til K-Jet-motorer, men om disse egner seg til MC-motoren din aner jeg ikke. Uansett er den danske prisen så billig at jeg hadde bestilt en med en gang. Kanskje vil du få en aha-opplevelse mtp. hvor mye bedre bilen kommer til å gå etter bytte av pumpe enn den gjorde før. Slik var det i alle fall for meg da jeg måtte bytte pumpe på 16V-Einseren min (mens jeg ennå kjørte med K-Jet) - bilen hadde inntil da aldri gått så godt før:). Fram til da hadde det vært uling uten ende en stund og pumpa kutta helt i kø på A1 rett sør for Hamburg en varm sommerdag. Mitt råd er derfor: Bytt pumpe mens den ennå funker;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2008 Ja samme råder jeg deg til. På min slutta den å funke helt uten forvarsel en morgen. er ikke morro å stoppe langs veien med gåen pumpe, så du burde skifte den med en gang! om den koster 750 kr er det jo bare å løpe på nett å bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2008 hehe ja synes det var billig selv, får bare bestille med en gang hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2008 da var ny pumpe bestilt på http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?Start=30&mode=&maerke=Au&model=100&motor=2,2&aargang=01/10-82%20-%2030/09-90&gruppe=151&submode=0 Kom på litt over 850kr ferdig levert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 ble skikkelig overrasket idag fikk jammen delene på døren idag, synes det gikk kjempefort. blir ikke siste gangen jeg bestiller deler derfra hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...