#26 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø er d din i avataren da? syns du skal poste et bilde jeg Ikke min den heller. Har ikke bilder av min. Skal prøve å få tatt ett i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Kristian Valla Lydersen Her er en avant. Å du søte tid. Najjs najjs najjs !!! :tilber: :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Passet bra de der. Men begynner å bli ganske vanlig da. 200 er jo ikke direkte noen vanlig bil og fortjener litt mer spes felger, synes jeg da. Jeg ville gått for felger med en FET kant!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Ketil Stendahl Jeg ville gått for felger med en FET kant!! Njaaaeeeii... ikke på en Quattro. Bør være likt rundt om. Fete kanter passer dårlig fremme, vel..?!?Husk, atte det skal ikke bare se bra ut, det skal gå ann å bruke til hverdags også. Få som har råd til "utstillings"-felger og "vanlige"-felger. Regner med at Herr Bjørn Tore ikke skal ha en utstillingsbil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård Regner med at Herr Bjørn Tore ikke skal ha en utstillingsbil... Riktig..hehe Bruksbil..får håpe at det ikke blir så store rep på den da,men felger skal det bli uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...