Anbefalte innlegg

Akkurat kjøpt meg ny bil, men så viser det seg at cruice kontrollen ikke funker, er dette et vandlig problem? noen som har kjenskap til det? og evt. er det vanskelig å finne ut hva som er galt/fikse feilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat kjøpt meg ny bil, men så viser det seg at cruice kontrollen ikke funker, er dette et vandlig problem? noen som har kjenskap til det? og evt. er det vanskelig å finne ut hva som er galt/fikse feilen?

Sjekk alle sikringene. visst ingen er gåene så får du tak i en vag com:) der kan du lese av feil koder. Ut i dag forresten? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defekt bremselysbryter eller clutchbryter (hvis manuelt gear) som sitter ved respektive pedaler gjør at cruisen ikke virker (på samme måte som at brems/clutch kutter cruise hvis man trykker dem inn).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme problem med min, har sjekket sikring, slangen og vacumklokke, og ser ut til å være ok. Hvordan finner man ut dette med den bremselysbryteren, om den ikk funker?

Hos meg funka cruisen mindre og mindre, nå funker den ikke i hele tatt. Har automat på bilen.

Virker som det klikket i et rele på høyre side inni bilen (inni hanskerommet, eller bak sparkedekslet høyre side).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om bremselysbryteren ikke funker kommer ikke bremselyset på når du bremser :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er jo en xtra bryter som slangen til cruisen går til sammen med bremselysbryteren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk alle sikringene. visst ingen er gåene så får du tak i en vag com:) der kan du lese av feil koder. Ut i dag forresten? :P

Hehe seff skal jeg ut i dag :D vi drikker hos meg :D du da? kanskje jeg er litt sent ute for å spør! hehe ringer deg sikkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.