Lahega sine No 1 produkter vs Autoglym, Maguires ++

Anbefalte innlegg

Har nå en periode prøvd/brukt Lahega sine produkter i No 1 serien. Har prøvd M11Power cut(rubbing), M17 Fine cut(mindre rubbing mer polering), M21Carglaze(polering)og Bananawax-Hardwax+M34 Top seal(lakkforsegling). Har brukt dette både på biler på jobben og på privatbiler, og resultatet er veldig bra. Holdbarheten er av det beste jeg har prøvd. Har litt erfaring med Autoglym, litt mindre med Maguires, men min erfaring nå er at Lahega sine produkter er bedre enn disse. Holdbarhet og blankhet synes jeg holder seg bedre med Lahega.

Vet det er mange Maguires tilhengere her, så jeg regner med at det er en del andre meninger.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tilgang på Lahega på jobben, så kanskje jeg skal teste litt når jeg skal ta første sommershining. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du sammenligne Laega proffprodukter med Autoglym og Meguiar's forbruker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du sammenligne Laega proffprodukter med Autoglym og Meguiar's forbruker?

 

Fordi de fleste av produktene i Lahegas proff serie får man også i Lahega sin forbruker serie, Autorange, men da er de pakket i orange bokser. Samme produkt i annen innpakning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste ja. Men langt ifra alle. Autorange har f.eks ikke en polish som kan brukes til korrigering med roterende polermaskin, lakkforsegling. Det har heller ikke Meguiar's eller AutoGlym (AG har Extra Gloss Protect.)

Bilpleieprodukter til forskjellige bruksområder rett og slett.

 

Syns du bør sammenligne Lahega No1 med Meguiar's Mirror Glaze og AutoGlym Bodyshop Series, da blir det mer rettferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Mirror Glaze serien til Meguairs, så dette er vel den egentlig reelle konkurrenten!

Og trenger vel ikke bilder til å oppfriske mine resultater :P Eneste jeg mangler er bilder av

oppripede biler som jeg har forbedret :) Men funker dårlig uten speilrefleks!

 

Jeg har ikke brukt noen andre proffprodukter, så vet ikke hva som er bedre eller dårligere med

det ene eller andre. Men godt nok fornøyd med MG..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.