Anbefalte innlegg

Vet det er MANGE tråder om nødmodus fra før, men lager en ny en for å få noen svar som passer til mitt problem.

Har montert AAN motor i en type85 90Q. ECU er chippet med MTM 303 chip og orginal MAP.

Har tenkt å sende den på møller for å få lest ut feilkoder, men tror ikke jeg har de 2 vagcom pluggene i ledningsnettet mitt. Noen som vet hva jeg må skaffe meg for å få vagcom til å funke sammen med motornettet mitt?

Motoren går helt fint bortsett fra manglende ladetrykk. Er første gangen motoren kjøres på et par år så jeg vet ikke hvordan motoren var før jeg kjøpte den.

Kjører forresten med tett trykkside.(uten resirk/dump)

Hva tror dere er den mest sannsynlige feilen?

vakuumlekasje, LMM, magnetventil. Eller kanskje et ECU problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt litt nå. Prøvde og koble fra magnetventilen. Bilen går fortsatt likedan.

På turbotrykksmåleren kommer den aldri over 0.5 bar, noe jeg synes er rart da jeg synes bilen drar meget godt.

Nå er det jo mulig at jeg har kjørt alt for mye Opel combo 1.4 de 2 siste åra, men det føles likssom som den går bedre enn den skulle gjort på 0.4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok utdype problemet litt mer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke mer enn 0.4-0.5 bar ladetrykk. Måleren viser ihvertfall ikke mer.

Motoren går ellers helt som den skal. Det er mulig det er feil på måleren eller noe sånt for jeg har ikke peiling på hvor godt en chippet 20vt skal gå. Selv syns jeg bilen går meget godt, men det er mulig det bare er følelsen av en sprek bil somspiller meg et puss

Skulle vel ha lest ut feilkoder, men de 2 vagcom kontaktene er vel ikke i motornettet.

Ingen som vet hva jeg må skaffe meg for å kunne koble til vagcom på motornettet mitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ekstern måler? Prøv å bytt den med en annen måler og sjekk igjen. Hvis ikke kan du sjekke wg, "nappe slangen" (Da ser du om det er n75) og ta en trykktest! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.