Anbefalte innlegg

Vurdere å hel lakkere bilen etter tyveriskaden.

Er det noen som vet hva det vil koste å lakkerebilen og evt. hvem som er flinke til å lakkere i Vestfold området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke kjent i Vestfold.

 

Men jeg lakkerte min ned i sommer, og det kom på 3500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry. Leste feil. My bad!! Trodde det sto lakkere ned..:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner en kar i Skien som er veldig billig. PM meg for mer infor hvis det er interessant. Er ikke Vestfold da men er ikke så langt unna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om etpar som er kjent for å gjøre meget bra lakkeringsarbeid.

 

Det er Gjølberg billakkering på Vear og Hesby lakkering på Sem...

 

Bakdelen kan kansje være at de vet å ta seg betalt...

men ville uansett sjekket opp med priser osv.......

 

 

mvh

RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Smitt

Vet om etpar som er kjent for å gjøre meget bra lakkeringsarbeid.

 

Det er Gjølberg billakkering på Vear og Hesby lakkering på Sem...

 

Bakdelen kan kansje være at de vet å ta seg betalt...

men ville uansett sjekket opp med priser osv.......

 

 

mvh

RS

 

Tenkte jeg skulle nevne de på sem..ligger vel på industriområdet der hvor vestfold styling holdt til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

Tenkte jeg skulle nevne de på sem..ligger vel på industriområdet der hvor vestfold styling holdt til?

 

De holder til i samme bygg som AB Cars... ;-)

 

 

 

mvh

RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hesby er jo drita flinke men det koster deretter også da. Han som jeg bruker lakkerer veldig bra alle farger, men svart er favoritten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

'en god lakkering er ingen billig lakkering,

en billig lakkering er ingen god lakkering."

 

ofte er dette veldig sant..

har hørt om folk som har fått hel lakkering svart for 5000,- da ved å pusse ned bilen selv og gjøre alt forarbeidet. MEN forarbeidet er veldig viktig å få det bra til og ofte vil ikke en lakkerer lakke en klargjordt bil.

Jeg har fått pris på 12 000,- av en jeg har god kontakt med igjennom arbeidet på jobben så det er en "kamerat pris"

men varierer mellom 15 - 25 000.

Alt etter om du skal lakkerer motorrom, eller om du skal beholde den orginale fargen osv. prisen endrer seg også viss du har rust eller bulker som må rettes opp i... en lakkerer har vanligvis 800,- kr i timen for arbeidet han gjør.

 

så du får bare ringe rundt å spørre, kjenner du noen innenfor yrke så er det alltid ett pluss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

'en god lakkering er ingen billig lakkering,

en billig lakkering er ingen god lakkering."

 

ofte er dette veldig sant..

 

Det kommer jo ann på lakkereren det. For min egen del gjør jeg alltid så godt jeg kan selv om jeg får mye eller lite betalt for en jobb. Men er jo bare lærling så det beste jeg kan er sikkert ikke 100% strøkent allikevel :P (Ikke at jeg har sett en 100% strøken jobb noen gang heller...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som folie montering det, jeg har heller aldri sett en 100% strøken jobb i mitt arbeid. vertfall ikke når det gjelder større ting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh, jeg regner med det kommer noe dekalsaker på bilen min når den blir klar. Men det blir nok bare småtterier i forhold til det du driver med :)

Men nok off-topic!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, har vært med på å lage skilt som er over 40m2 :D

men men nok om det, back to topic :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle Amcar-gutta bruker Gjølberg, og selv om han koster litt mer, tror jeg nok det kan lønne seg. Fatters Scorpio kunne vi i hvertfall ikke se hvor var lakkert etterpå, og etter 6 år var det heller ikke spor etter 'synk' eller sliperoser..

Hesby? Har ikke altfor god erfaring med dem, men så var ikke underlaget mye å rope hurra for heller. Tror de har blitt mye bedre de seiste årene. Styr endelig unna 'Lakk og Beis' (sveis), de er sikkert bra på å lakkere blekkbokser eller landbruksredskaper.. (De holdt i hvertfall til rett ved vestfold styling, trodde Hesby var oppover mot flyplassavkjøringen?)

Når jeg lakka Supraen brukte jeg noe som het Sandefjord Varmlakk nede på Kilen, men de tror jeg har pakket sammen. ellers er vel også Bilskadesenteret til Toyota i Horten noe av det bedre i Vestfold..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Hesby kan sakene sine de..

 

Har hatt noen kåpedeler til MC for lakking hos Gjølberg, etter nærkontakt med asfalten.....

Siden mc`n var såpass ny eksisterte ikke noe farvekode

(kun Kawas dele-nr.)

Men Gjølberg-gutta klarte det med glans... og blandet farve selv!

 

En måtte vite at kåpedelen var lakkert for å kunne ane en liten nyanseforskjell fra orginalfarven ved direkte sammenligning....

 

Har også sett biler lakkert derfra... helt 100.....

 

mvh

RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.