#1 Skrevet April 5, 2008 sitter og lurer på og ta turen til sharif i neste uke, skal da kjøre fra molde, så d er et lite stykke, men d jeg lurer på, er d masse felger å finne med han til min golf 5, eller kjører jeg en bomm tur?? hva tror dere, han har jo ikke nett side så de er rå og sjå hva han har heller vettu:(.. noen tips om hviken hjul de er og finne med han..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2008 Las ikkje eg her inne at han hadde underleverandøra på vestlandet/sunnmøre? Var det Ålesund eg las? eller kanskje eg berre er dritings.... sikkert andre som veit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2008 Jeg ville definitivt prøvd å komme gjennom til ham på telefon først!! Og kommer du gjennom OG får bekreftet at han har felger til deg, så forsikre deg gjerne en gang til før du drar. Det er veldig langt å dra for en bomtur iallfall.. Men har du bestemt deg for å dra, så hør evt. med Christer på dekkskift.no hva han har. Der kommer du iallfall ikke til stengte dører og falske reklamer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2008 kjøre i fra molde til sharif?! Da må det da være mye mer lønnsomt å kjøpe felger i molde vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2008 jeg skal på våler banen og ta glattkjøring på vogntog og buss, så da tenkte jeg att jeg kunne stoppe på en felg shoppe og handle sommer hjul med det samme jeg var i traktene, men hvem er d som er nermest våler da, som har div felger på lager ?? har ikke peil på hvilken hjul jeg skal handle denne gangen heller:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2008 Kan jo snakke med Christer på Dekkskift også da ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2008 jeg skal på våler banen og ta glattkjøring på vogntog og buss, så da tenkte jeg att jeg kunne stoppe på en felg shoppe og handle sommer hjul med det samme jeg var i traktene, men hvem er d som er nermest våler da, som har div felger på lager ?? har ikke peil på hvilken hjul jeg skal handle denne gangen heller:P da er det jo ikke så langt til sharif nei. Eller dekkskift for den del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2008 Sharif er ikke så billig lenger............å med den "kundeservicen" han har hadde jeg heller handlet felger en annen plass ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 Kan jo snakke med Christer på Dekkskift også da ;-) Støtter denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2008 Støtter denne. X3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2008 Sharif er ikke så billig lenger............å med den "kundeservicen" han har hadde jeg heller handlet felger en annen plass ja. for d føste så mener jeg att han burde ha en internett side, de selger litt bedre kan du si, jeg har funnet noen Tomason TN4 tn1 som jeg liker, men norsk bildelesenter har dem ikke i et 45 tror jeg, alle andre felger dem har er i et35, og d funker dårlig på min 5'er må vell ha et 45 i 19 om det skal gå kant i kant med buene, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2008 Hva med Tevodekk!!! Dei har jo ein heil brøte med feite felger,prisene er vel ikkje så ugunstige heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2008 Hva med Tevodekk!!! Dei har jo ein heil brøte med feite felger,prisene er vel ikkje så ugunstige heller! ja har dei masse på felger lager i ålesund?? jeg finner ikke så mange dekkshopper som kan ha ett stort lager på felger, rundt elverun hamar osv, er nå kunn sharif??? eller tar jeg skammelig feil? men du som kommer fra ålesund, har du vært på dekklageret?? dem har en serie felger som heter vertini, som ser ganske feite ut,http://www.dekklageret.no/felger.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2008 ja har dei masse på felger lager i ålesund?? jeg finner ikke så mange dekkshopper som kan ha ett stort lager på felger, rundt elverun hamar osv, er nå kunn sharif??? eller tar jeg skammelig feil? men du som kommer fra ålesund, har du vært på dekklageret?? dem har en serie felger som heter vertini, som ser ganske feite ut,http://www.dekklageret.no/felger.html Veit ikkje kva tevo har på lager i Ålesund,men sikkert mykje meir i trondheim. Har ikkje vert å kikket hos dekklageret så kan ikkje sei noko fra eller til. Kikket her da: http://www.hunterwheels.no/ ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2008 Veit ikkje kva tevo har på lager i Ålesund,men sikkert mykje meir i trondheim.Har ikkje vert å kikket hos dekklageret så kan ikkje sei noko fra eller til. Kikket her da: http://www.hunterwheels.no/ ? nei jeg har ikk sett den siden, tror jeg må ta meg en ringe runde imorgen for å se om jeg finnet noen felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2008 http://www.dekkskift.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2008 får jo ikke opp en felger dær,, kunn 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 6, 2008 i denne tråden ligger det en del bilder av felger dekkskift har http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77092&highlight=dekkskift ellers skaffer Christer stort sett det du vill ha + at han sender deg felga til en rimlig penge også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 6, 2008 sitter og lurer på og ta turen til sharif i neste uke, skal da kjøre fra molde, så d er et lite stykke, men d jeg lurer på, er d masse felger å finne med han til min golf 5, eller kjører jeg en bomm tur?? hva tror dere, han har jo ikke nett side så de er rå og sjå hva han har heller vettu:(.. noen tips om hviken hjul de er og finne med han..? Hei Det er nå helt unødvendig for oss her på vestlandet og ta turen "over fjellet" . Dekkskift.no har åpnet avdeling i Ålesund! Prisene og utvalget blir nok det samme som på Østlandet og kjenner jeg han som starter Dekkskift Ålesund rett, så vil nok servicen og tilgjengelighet på kveldstid/helg vær like bra som der nede. Ta kontakt med Bjørn Olav / Dekkskift Ålesund på : 40 60 30 49 / aalesund@dekkskift.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 6, 2008 Hva med Interdekk.no i Lillehammer?? Bra internettside og god service, felgene rett hjem på døren. Kjempefornøyd jeg hvertfall. Mvh Edvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 6, 2008 Som så mange andre her inne mener: ----> Christer / Dekkskift.no jobber for deg. Har inntrykket av at han er dønn seriøs og ikke lager krøll for deg, noe Sharif kanskje ikke heelt kan skryte på seg. (Hadde Sharif vært siste dekkforhandler på jord hadde jeg heller kjørt med hjemmelagde, 11" tre-hjul, men det er min personlige mening) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 6, 2008 Ka me bigwheels på løkkemyra i kr.sund?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 6, 2008 dei får ikke inn felger før slutten av mai, så de er for seint mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 6, 2008 Selvom Christer på dekkskift.no kanskje ikke har den mest oppegående hjemmeside, ville jeg sendt ham en pm eller rett og slett ringt ham og hørt hva han har inne eller kan skaffe til du skal nedover! Bedre service og priser skal du lete lenge etter spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 6, 2008 sitter og lurer på og ta turen til sharif i neste uke, skal da kjøre fra molde, så d er et lite stykke, men d jeg lurer på, er d masse felger å finne med han til min golf 5, eller kjører jeg en bomm tur?? hva tror dere, han har jo ikke nett side så de er rå og sjå hva han har heller vettu:(.. noen tips om hviken hjul de er og finne med han..? Hei Ta gjerne en tur innom når du er i området, så kan du f.eks få prøvd felger på bilen, hva med f.eks denne? : Har denne i 18" og ET45 på lager + bl.a RS6 / RS4-II ET45 også. Evt ta en titt på http://www.bilprodukter.no og evt finn din favoritt, så kan jeg sørge for at vi har min 4 stk her i ET45 til når du kommer. Og ang hjemmesiden vår, så er skal den prioriteres i snareste fremtid å få litt bedre oversikt over felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...