#1 Skrevet April 5, 2008 Bil: Allroad m/245x45x18. Kjøpte nye dekk i fjor og da jeg skulle sette de på i går så så jeg at de 2 som hadde stått foran, var betydelig mere slitt enn de 2 som hadde stått bak. Er dette normalt på en 4-hjulstrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2008 Ja, det er helt normalt. Du svinger jo med framhjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2008 Kommer ann på kjørestil men er ikke unormalt med noe mer slitasje foran. Hvis dekkene derimot er skjevt slitt er det noe feil i forstillingen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2008 Eller at du køyre med for mykje luft (slitasje på midten av hjula) eller du køyre med for lite luft (slitasje på ytterkant av hjula) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2008 Nå aner ikke jeg vektfordelinga på Allroad, men de aller fleste Audi er temmelig tunge i fronten så det gjør jo også sitt til at dekka slites mer foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...