Hordaland: soting i bergen?

Anbefalte innlegg

kem som gjør dette til ein grei pris og bra resultat?

sku ha sotet mine fremste sideruter litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hauge reklame på Kokstad har jeg blitt anbefalt, jeg skal ta hele A4èn min der om litt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker ..har sendt mail til håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker ..har sendt mail til håkon

 

Bedre og ringe han. Han er ikke så rask på mailen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre og ringe han. Han er ikke så rask på mailen.

 

TThomaz

 

 

då har eg ringt..og soting skjer rundt 20 april...

 

takker for hjelpa..

 

 

tråd kan stenges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen rabattavtaler på dette i Bergen enda?

 

Kom gjerne med anbefaling av firma som gjøre en god jobb. Har planer om å tone vinduene på S6'n i løpet av våren/sommeren. Tenker på en svak toning av alle vinduene utenom frontrute, er vel 35% som er vanlig da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen rabattavtaler på dette i Bergen enda?

 

Kom gjerne med anbefaling av firma som gjøre en god jobb. Har planer om å tone vinduene på S6'n i løpet av våren/sommeren. Tenker på en svak toning av alle vinduene utenom frontrute, er vel 35% som er vanlig da?

 

Stiller meg i samme "køen". Gi gjerne en beskjed her dersom du finner ut av noe / erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hauge Reklame ville jeg ikke brukt. Dårlig erfaringer med de når jeg gjorde en helfoliering av bil, slurvete arbeid. Riis bilglass gjør en kjempe jobb på soting! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har peiling på pris her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror TS racing er bra på soting av vinduer. Gir gode priser også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte hauge jeg, upåklagelig service, fint arbeid og greie priser. I motsetning til mange andre steder rundt omkring i byn fikk jeg følelsen av å være velkommen som kunde. Mange i bilbransjen glemmer vist hvor lønnen kommer fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg begynne faktisk å bli litt provosert her... "ALLE" har vært her og der å seier at det er gode priser, men det er jo f... ikkje nokon som kan komme med eit priseksempel....

 

Når eg spør om det er nokon som har peiling på priser, så får eg til svar "gode priser". Når eg spør ka gode priser vil sei, så får eg til svar "greie priser".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg begynne faktisk å bli litt provosert her... "ALLE" har vært her og der å seier at det er gode priser, men det er jo f... ikkje nokon som kan komme med eit priseksempel....

 

Når eg spør om det er nokon som har peiling på priser, så får eg til svar "gode priser". Når eg spør ka gode priser vil sei, så får eg til svar "greie priser".

 

 

Hvorfor ringer du ikke bare å spør istedet for å sitte å gro å irritere deg over svarene her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spurte for ett par år siden ang soting av syv ruter på avanten min hos Black&white design, da var det snakk om ca 5000,- ferdig. -sånn, det var ett eksempel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ringer du ikke bare å spør istedet for å sitte å gro å irritere deg over svarene her??

 

eg sendte mail til eit par firmaer her i bergen ang soting, men ingen ga meg priser, ein henviste meg til prislista på hjemmesida deiras men nyare biler stod ikkje på lista.

så det virker nesten man må møte personlig opp og høre om pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at mange kreve oppmøte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sotet alle rutene utenom frontruta på kokstad, det som ligger vedsiden av jafs (er vel Hauge reklame)

Var/er meget fornøyd med resultatet, hatt soting på i 1 år nå, fortsatt ingen tegn til slitelse. (mange som spør om det er orginalt)

Kan absolutt anbefales.

 

Her er to bilder: http://img.photobucket.com/albums/v408/Doff/IMG_1421.jpg

 

http://img.photobucket.com/albums/v408/Doff/IMG_1424.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.