#1 Skrevet April 6, 2008 En av mine drømmebiler (68 camaro) som er ute å leker litt på "glatta" Skal ha en slik når jeg blir voksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 Det der var en stykk sint Camaro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2008 råeste muskelbilen etter min smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2008 Men det tror jeg faktisk er første gang i mitt liv jeg har sett en høyre ratta am car. Trodde ikke det fantes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2008 sykt å se responsen og hvor lett det var for den å burne dragdekk ... ved tilnærmet IDLE rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2008 sykt å se responsen og hvor lett det var for den å burne dragdekk ... ved tilnærmet IDLE rpm. Det satt jeg og stussa på også. Sinnsykt med moment må det være i den når du ser hvordan han leker med gassen i forskjellige tempo. Heftig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2008 Utrolig hvor god responsen var.. Der var det d power fra bunn av gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2008 Så er det jo en dragbil da.. Så er ikke akkurat noe morsomt å kjøre med på gata.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 Huh! Ingenting som holder igjen her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2008 Huh! Ingenting som holder igjen her! Det er ingen ting som slår kubikk ...Han hadde jo presse også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2008 Jævli rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2008 Faen! Helt i slutten burner han jo på tomgang nesten! Rått når han gir jærnet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2008 og dette på dragdekk. de har litt grep og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2008 det der var sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 7, 2008 ooooo syyyyke sat**! Slikt liker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 7, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 9, 2008 Jeg vil ha den motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 10, 2008 utrolig fet lyd i den ! Vræler og skriker og buldrer på en gang ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 11, 2008 En liten snutt til av samme bil, står engine blows her.. Er sikkert ikke noen evighetsmaskin med såppas med krutt vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...