Anbefalte innlegg

Hei!

 

Golfen jeg har får ikke nok bensintilførsel..

Den begynner å hakke bortover, å så får man ikke gitt gass, bilen bare slåkner, Noen som har peiling på dette??

Trenger all den hjelpen jeg kan få?

Jeg tror selv at det kanskje er noe dritt i bensinfilteret, men jeg vet ikke helt..

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Raimet

Hei!

 

Golfen jeg har får ikke nok bensintilførsel..

Den begynner å hakke bortover, å så får man ikke gitt gass, bilen bare slåkner, Noen som har peiling på dette??

Trenger all den hjelpen jeg kan få?

Jeg tror selv at det kanskje er noe dritt i bensinfilteret, men jeg vet ikke helt..

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

 

Kan være en så simpel feil som en vakumslange, gå over alle slanger og se om de er hele.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Raimet

Hei!

 

Golfen jeg har får ikke nok bensintilførsel..

Den begynner å hakke bortover, å så får man ikke gitt gass, bilen bare slåkner, Noen som har peiling på dette??

Trenger all den hjelpen jeg kan få?

Jeg tror selv at det kanskje er noe dritt i bensinfilteret, men jeg vet ikke helt..

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

 

Punkt 1:Åssen motor er det snakk om?innspr (og gjerne type) eller gasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Punkt 1:Åssen motor er det snakk om?innspr (og gjerne type) eller gasser?

 

Det er en 1500 motor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Punkt 1:Åssen motor er det snakk om?innspr (og gjerne type) eller gasser?

 

Må ikke høre på rudi, ingen av bilen av hans går.....HEHEHEHEH kødda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Må ikke høre på rudi, ingen av bilen av hans går.....HEHEHEHEH kødda

 

Morroklumpen ;)

 

Trolig har du enten tett bensinfilter (kommer ofte av rustent påfyllingsrør eller dritt i tanken) eller så kan bensinpumpa ha tatt kvelden (sjeldent)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Raimet

Hei!

 

Golfen jeg har får ikke nok bensintilførsel..

Den begynner å hakke bortover, å så får man ikke gitt gass, bilen bare slåkner, Noen som har peiling på dette??

Trenger all den hjelpen jeg kan få?

Jeg tror selv at det kanskje er noe dritt i bensinfilteret, men jeg vet ikke helt..

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

 

Hatt samme problem på flere einsere med gasser, blås med trykkluft inn i bensinrørene fra motorommet, pakker seg dritt i rørene med tidens tann. Nytt bensinfilter er og lurt å bytte i samme slengen. Gjentar problemet seg er rens av bensintanken innvendig eller bytte av bensintank å anbefale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg kan få slenge inn et spm. i tråden din da det så ut som om kompetansen ligger her:) Skal bensinpumpa gå hele tiden på en 8v gti eller skal den stoppe etter en stund hvis man ikke starter men beholder tenninga på? K-jet forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensinpumpa på k-jet skal slutte å gå etter ca 3 sekunder om man ikke starter motoren, men bare har på tenning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Morroklumpen ;)

 

Trolig har du enten tett bensinfilter (kommer ofte av rustent påfyllingsrør eller dritt i tanken) eller så kan bensinpumpa ha tatt kvelden (sjeldent)

 

 

Bensinpumpa går stadig vekk den, min tok kvelden for noen uker siden ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Raimet

Hei!

 

Golfen jeg har får ikke nok bensintilførsel..

Den begynner å hakke bortover, å så får man ikke gitt gass, bilen bare slåkner, Noen som har peiling på dette??

Trenger all den hjelpen jeg kan få?

Jeg tror selv at det kanskje er noe dritt i bensinfilteret, men jeg vet ikke helt..

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

 

 

Sjekk stiftet om den har nok åpning.. Hadde akkurat problemer med min,der hadde stiften forandret på seg... Da kunne bilen rykke bortover,være vanskelig å starte osv... Kunne stå i kryss me full gass å turtelleren sto ennå på tomgang å daua ut etterpå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola Christensen

Bensinpumpa går stadig vekk den, min tok kvelden for noen uker siden ;P

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Opsahl

Bensinpumpa på k-jet skal slutte å gå etter ca 3 sekunder om man ikke starter motoren, men bare har på tenning.

 

Ikke på golf I, der går bensinpumpen hele tiden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.