#1 Skrevet April 6, 2008 skulle skifte bremser på venstre side forann på min s2. klarte å runde hode på skruen til bremserøret etter slangen fra kalipper. røret jeg trenger er det som går rundt fjærbenet. ca 10 cm langt. noen som har delenummer på dette røret? og kan det skaffes på andre plasser en møller`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2008 noen? ifølge albumet så er dette 700mm og har delenummer 191 611 994 G .Går helt opp i bremsekraft forsterkeren. Mvh Edit: Vanlige verksted har vell verktøy og egnet utstyr til å flense oppigjen bremserør(kobber) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2008 ifølge albumet så er dette 700mm og har delenummer 191 611 994 G .Går helt opp i bremsekraft forsterkeren. Mvh Edit: Vanlige verksted har vell verktøy og egnet utstyr til å flense oppigjen bremserør(kobber) er ikke dette røret. det som ligger bak fjærbenet. mellom dette du nevner og bremseslangen til kalipper. men veit ikkje om dette røret kan kjøpes løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2008 er ikke dette røret. det som ligger bak fjærbenet. mellom dette du nevner og bremseslangen til kalipper. men veit ikkje om dette røret kan kjøpes løst? Skjønner. Det går igjennom ei gjennomføring i innerskjermen. Men ifølge albumet så går dette røret ifra slangen og helt opp til Bkraftforsterkeren. Trur du må kjøpe hele røret. For jeg kan ikke se noe skøt ivertfall på bilda. å ikkje er det forskjellige delenummer før og etter innerkskjerm. koster sikkert ikke mange kronene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2008 Skjønner. Det går igjennom ei gjennomføring i innerskjermen. Men ifølge albumet så går dette røret ifra slangen og helt opp til Bkraftforsterkeren. Trur du må kjøpe hele røret. For jeg kan ikke se noe skøt ivertfall på bilda. å ikkje er det forskjellige delenummer før og etter innerkskjerm. koster sikkert ikke mange kronene.. ok. får prøve å lage selv på jobben i morgen da;) merkelig at en ikke kan kjøpe en liten del. for det er faktisk delt opp i 4 deler fra kalipper til bremsekraftforsterker.... slange fra kalipper, rør rundt fjærbein, til slange som går videre til rør som igjen går til bkforsterker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...