#1 Skrevet April 6, 2008 Er det noen der ute som sitter på noen bilder av hvordan ledningsnettet i en Audi A8 er bygd opp? Skulle hatt bilder av nettet med og uten elektrikse stoler med minne . Skal legge til funksjonene med minne til mine nye elektriske stoler. De gamle stolene hadde bare elektrisk justerbar rygg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 Er det noen der ute som sitter på noen bilder av hvordan ledningsnettet i en Audi A8 er bygd opp?Skulle hatt bilder av nettet med og uten elektrikse stoler med minne . Skal legge til funksjonene med minne til mine nye elektriske stoler. De gamle stolene hadde bare elektrisk justerbar rygg. Jeg skal sjekke i ETKA, men tviler på at det er noe bra tegning der. Du må vel ha koblingskjema, noe som ikke er så lett å få tak i ? Fant ikke. Bare delenr på ledningsnetta du kan kjøpe. Også en bunsj med styringsbokser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 Denne dekker vel det du er ute etter: http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=ad25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...