#1 Skrevet April 6, 2008 Holder på å demontere demperbein på min A3 8P. Da var det plutselig en Torx bit/nøkkel som jeg manglet gitt Den Torx det dreier seg om er tolv kantet og i størrelsen 13 (eller 14). Fant en i størrelse tolv men den selvfølgelig akkurat for liten...Damn it!! Noen som vet hvor denne kan kjøpes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 Biltema, mekonomen, osv... der hvor de selger verktøy til bil. Kalles vel tolvtannbits eller xzn bits. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2008 Biltema, mekonomen, osv... der hvor de selger verktøy til bil. Kalles vel tolvtannbits eller xzn bits. De har sånne ja, men er ganske sikker på at de bare har opp til størrelse 12. XZN bits ja, da hetter de kanskje ikke Torx. Hjelper jo en del når jeg skal ringe rundt og spørre,,, Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2008 Prøv Tools v/Mekonomen... tror de har der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2008 De har sånne ja, men er ganske sikker på at de bare har opp til størrelse 12. XZN bits ja, da hetter de kanskje ikke Torx. Hjelper jo en del når jeg skal ringe rundt og spørre,,, Takker! De har større en 12, det har jeg kjøpt der en gang i tida. Torx er 6 kanta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 Würth i drammen hadde...XZN bits 14mm...40,- gav jeg (innkjøpspris). Takker for svarene!! Mission accomplished - 1 stk Weitec gewinde montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...