#1 Skrevet April 6, 2008 Er det noen som vet om rs4 girkasse passer på audi s2, eventuelt hva må byttes for og få dette på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 Ja det skal passe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2008 Også kommer det jo an på om du har 6trinns girkasse i bilen fra før, hvis ikke må du har giroverføring fra 6trinns S2/RS2 evt. 5trinns urS4/urS6. Sett det er mange som har montert S4 biturbo girkasse, så da må jo RS4 girkassa passe også, noe annet ville vært rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2008 Jeg har sett flere tråder der folk har montert rs4 kasse på andre forum... Riktig nok på ABY biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2008 Har jo ingenting å bety om det er aby, aan, adu 3b, rr, wr etc. boltmønsteret på 5erene er jo likt. aby har andre girkassefester, mellomaksling og giroverføring enn 3b har. (5trinns-3b og 6trinns-aby) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2008 Har ikke sett det montert på 3b motor, kun aby, var bare derfor jeg sa det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2008 ok slik sett. Men det skal ikke ha noenting å bety iallefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2008 så det bli samme ombyggin som om man skal ha i en rs2 girkasse. takk for rask svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 så... på RS2 er RS4 girkasse bolt on? Hvilken av disse er sterkest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2008 Er vel ikke mange som faktisk har brukt rs4 kasse, så er vel ikke forsket så alt for mye på. Litt usikker på hvordan det blir med differensial, boltmønster til mellomaksling og drivakslinger. Er det bolt on på rs2 er det bolt on på mye av audier. høres for godt ut til å være sant. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2008 har nettopp montert 6-trinnskasse fra s4 biturbo 99' på min 91' s2 coupe(3b). det du trenger om du har 3b er kortere mellomaksling, passer fra type 85 quattro(det brukte jeg). nye braketter til å feste kasse med. jeg lagde selv, da det viser seg å være umulig å skaffe brukt fra s2/rs2 6-trinns. og det koster 1400kr per stk på møller. og giroverføringa fra s4 passet også bolt on. samme med drivakslinger fra s2'n, også bolt on;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2008 hvor mye måtte du betale for s4 kassa?? har dere noe tips om hvor jeg burde leite etter girkasse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2008 se etter i danmark og tyskland. sett det ligger ei å an ei på ebay:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2008 Hei paul har du noe linker på danske sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2008 husker ikke siden akkurakt nå, men dreiv lette gjennom danske opphugger sider. googlet bildeler i danmark eller noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...