Anbefalte innlegg

Sentrallåsen på min Audi cab er litt merkelig. Periodisk er den sånn at når jeg låser førerdøra med nøkkelen, så låser den alt. Når jeg skal låse opp, åpner bare førerdøra seg, så åpner jeg passasjerdøra fra innsiden, sånn at begge dørene er åpen, når jeg da vrir om nøkkelen i førerdøra på nytt, åpner bagasjelokket seg, men ikke bensinlokket. Hva er årsaken til dette??:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær obs på at kablene Audi har bruk er mildest talt elendige, og isolasjonen sprekker opp og det blir både brudd og kortslutninger i gjennomføringer til dører og bagasjelokk!

Har selv problem med åpning av bakluke og cab-lokk innimellom, og har lokalisert det til den venstre kabelen til bakluka i tillegg til bryteren i vindusramma. Alt av vindusheiser, sentrallås og cabstyring henger veldig sammen i Cabrioene, og bare én kabel med feil lager krøll i systemet. Prøver nå å finne ny kabel så jeg kan fikse problemet, men de som lagde kabelen for Audi, gidder ikke svare en gang.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med åpning av Caben fixa jeg i fjor, alle kablene i bagasjelokket ved begge hengslene var av, så det er fixa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Da er jo den saken grei, du får ta en titt i dørene også!

Hva slags kabel brukte du i bakluka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.