Anbefalte innlegg

Skal lakkere min typ 44q. Men hvilken farge? så en farge her på forumet i stad. Orginal Golf R32 blåfargen.. Stjeler bildet hans jeg:p. smelta helt for denne fargen jeg!

 

http://i228.photobucket.com/albums/ee20/kentill/klar2.jpg

 

Hva syntes dere? blir den for voldsom for en såpass stor bil som jeg har? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok greit det Wang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja lurte på det altså:) syntes seriøst den fargen var drit fin!:) du vil jo ikke røpe din farge sååå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du vil jo ikke røpe din farge sååå:P

 

Like greit det, kan ikke ha for mange lilla Audier her i byen. Jeg tror forøvrig at den blå R32-fargen blir "for mye" på en 200 da, den bilen kler noe mørkere bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like greit det, kan ikke ha for mange lilla Audier her i byen. Jeg tror forøvrig at den blå R32-fargen blir "for mye" på en 200 da, den bilen kler noe mørkere bedre.

 

ja er igrunnen enig der Per. meenn.. kan de blande den litt mørkere tro? likte så godt dypheten i den fargen.. Men ja tror den kaansje blir litt for voldsom for bilen. men har sett de i den fargen før. ser ikke så helt galent ut.. skal se om jeg finner bildet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men visst noen andre har noen farge å komme med eventuelt bilder så spytt ut!! blir glad for kommentarer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er igrunnen enig der Per. meenn.. kan de blande den litt mørkere tro?

 

Alt kan blandes. Jeg ville prøvd å holde meg til en "original" farge, så er det enklere hvis noe må rettes i fremtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt kan blandes. Jeg ville prøvd å holde meg til en "original" farge, så er det enklere hvis noe må rettes i fremtiden.

 

Ja har tenkt på det også. Hvordan er prisen på hvit perlemor som disse bilene har blitt levert orginalt med tro? var vel 200 20v en som kom med detta.. tenkte pris pr liter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste Audier kan/kunne leveres i hvit perlemor. Jeg aner ikke prisen, men jeg tror den er endel dyrere enn vanlig solid eller metallic lakk.

 

003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan photoshoppe dette bildet med den R32 blåfargen for meg?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like greit det, kan ikke ha for mange lilla Audier her i byen.

 

: rock : hils tunnelen med Trond og Per i flukt :P: haha : med DEN lilla Audien, flash lightening :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du skal ha den rød eller no sånt jeg

(siden jeg skal ha min blå:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du skal ha den rød eller no sånt jeg

(siden jeg skal ha min blå:P)

 

Hehe! Den blir nok svart med noe blå metallic tenker jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Den blir nok svart med noe blå metallic tenker jeg:)

 

Da blir vi nok 2 i den gata:p

Men det er en stund til min skal lakkes da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.