#1 Skrevet April 6, 2008 Noen som har noen felger med 5x112 de har tilovers /liggende i veien /bruker som potteplante osv de ønsker å kvitte seg med ? om det er dekk på de har ingenting å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2008 Hva med DISSE på FINN da? Rett i nærheten og rimeligere finner du de vel ikke ?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2008 hei. har noen 16 toms med slitte dekk . 500kr for hele greia. har hatt dem på en s6 95 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 Har noen 7,5X16" felger liggende for en kompis , nokian sommerdekk med Ca 1sessong igjen....(ca 3-4mm) , litt kast i 1 felg... Pene felger egentlig Bud..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2008 hehe er noen måneder siden jeg trengte felger da felger fikk jeg tak i å bilen de står på blir sendt til skroten i des 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 hehe er noen måneder siden jeg trengte felger da felger fikk jeg tak i å bilen de står på blir sendt til skroten i des Skroten? Ka du mene no? Ska S4`n bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2008 har noen audi felga fra en a4, pris, en hamburger meny på statoil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2008 har noen audi felga fra en a4, pris, en hamburger meny på statoil Hehe, lurer kansje på om Georg har funnet seg felger, i og med at tråden ble startet 06.04.2008, 21:22 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2008 har noen audi felga fra en a4, pris, en hamburger meny på statoil Hvilke felger er det du har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2008 felga er funnet og oppbrukt (vel hvertfall dekka ) men takk som byr . På jakt etter lekebil no . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...