Anbefalte innlegg

Fler her inne som kommer?. : vinke : Bruker og være bra organisert, mye kjøretid og erfarne folk som kjører. Starter kl 17.00 har banen til kl 21.00. Veit ikke hva det koster i år mener det var 400 i fjor : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja, der ja! ...?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det er på Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja, der ja! ...?:confused:

 

Beklager så meget: Rudskogen motorsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette det samme som VACN Trackday?

 

Edit: Etter litt mer undersøkelser er dette allmenn kjøring ser det ut som. Det er ikke tilrettet noen spesielle. Tror det er mer "De som vil kjøre får kjøre".

 

Jeg tar nok turen ned dit som alltid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket opp litt mer her, det er http://www.trackday.no som arrangerer dette. Jeg vet ikke om det er åpent for alle osv men har sendt mail til dem for å spørre. Legger ut info så fort jeg vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket opp litt mer her, det er http://www.trackday.no som arrangerer dette. Jeg vet ikke om det er åpent for alle osv men har sendt mail til dem for å spørre. Legger ut info så fort jeg vet mer.

 

 

Tipper du ikke får noe svar. Ringte Rudskogen i går, det er Alexander på Trackday som har leid banen. så da tipper jeg det er som før. Betale, teknisk, tut og kjør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du ikke får noe svar. Ringte Rudskogen i går, det er Alexander på Trackday som har leid banen. så da tipper jeg det er som før. Betale, teknisk, tut og kjør :)

 

Fikk svar fra rudskogen, så fikk jeg navnet til han på trackday. Så sendte jeg Alexander mail men har ikke fått noe svar. Hvis det var slik ifjor etter din erfaring så er det vel slik i år og :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg svar fra Trackday.no

 

Åpent for alle, 900,- for kjøring.

 

1700-2100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan for en pris da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var det jeg sa å... Men det er vel den prisen pga det er ikke så mange som møter, og dermed blir det satans mye kjøring :)

 

Jeg har ikke råd til kjøring da jeg skal ha på nytt understell i helga. Blir vel ned å glo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du gjør om tråd overskrift til "Trackday.no info" så legger jeg inn all info jeg har om trackday.no. Fått mail med hele opplegget dems :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra trackday.no

 

Hei alle sammen!

 

Da begynner våren å nærme seg, og vi har satt opp følgende terminliste for sesongen 2008:

 

- Vålerbanen Fredag 4. april

- Rudskogen Fredag 18. april

- Rudskogen Fredag 27. juni

- Rudskogen Mandag 25. august

- Vålerbanen Fredag 28 september

 

Dette blir Trackday ettermiddager med banekjøring fra klokken 16.00 til 21.00. Disse kjøringene er for de som kjører sporvalg, og således kjører på banen for å ha det moro og samtidig forbedre egne kjøreferdigheter. Både nybegynnere og ”racerbilsjåfører” er velkomne. Vi praktiserer ”open pitlane” hvilket vil si frikjøring med masse kjøretid. Dette er banekjøring der maks kjøretid står i sentrum.

 

Pris for å kjøre kroner 900,-

 

I tillegg til disse dagene vil vi arrangere tre dager vi kaller Raceday:

 

- Rudskogen Fredag 9. mai

- Rudskogen Søndag 27. juli

- Rudskogen Søndag 28. september

 

Disse dagene vil som tidligere år være for et bredere spekter av både kjøretøy og kjørestil. Dagene blir derfor times vis delt opp som følger:

00 – 15 heat for biler som kjører sporvalg – raske runder

15 – 45 heat med frikjøring

45 – 00 heat for drifting

Fredag er kjøring fra 16.00 – 21.00 og søndagene er kjøring fra 13.00 – 18.00.

 

Pris for å kjøre vil være kroner 600,- (200,- for ekstra sjåfør per bil)

Det vil i tillegg være publikumsavgift på kroner 50 for tilskuere, der heldige vinnere får bli med i passasjersete på noen av Norges råeste gatebiler.

Vi forventer masse mennesker og mye moro!

 

Nettsiden http://www.trackday.no vil i løpet av kort tid være oppdatert, og invitasjon til de enkelte dagene blir som vanlig sendt ut på mail i forkant av hvert treff.

 

Med dette håper jeg vi når ut til alle som ønsker å ha det gøy med egen bil på bane, i trygge og sikre omgivelser.

Som alltid må gjelder våre og baneeiers reglement, og alle biler må være registrert og tilfredsstille teknisk kontroll. Alle må delta på førermøte før kjøring. Ambulanse, samband og flaggvakter kontrollerer at kjøringen foregår i sikre og ryddige former.

 

Da håper jeg dere alle er klare for å pusse bort vinterens rattrust, og at så mange som mulig blir å se utover i sesongen.

 

Vi sees, ha en strålende helg!

 

Med vennlig hilsen

Alexander Mørk

Trackday.no

Mobil: 911 922 60

mailto:alexander@trackday.no

mailto:alexander@porsche.no

 

http://www.trackday.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ut dit å kjøre petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om det ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.