#1 Skrevet April 7, 2008 et lite spørsmål. passer forskjermene fra s4 rett på min audi 100 quatro avant 93 mod. trenger 2 nye skjermer pga rust, og tenkte da like så godt og bredde litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 Ser ikke hvorfor det ikke skulle passe. Derimot vil det sikkert se ganske teit ut med standard felger. Er 4-5 cm forskjell på sporvidden på en 100 og en S. Du bør også tenker på fangeren.. Er forskjell på 100 fanger og S4 fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 Ser ikke hvorfor det ikke skulle passe. Derimot vil det sikkert se ganske teit ut med standard felger. Er 4-5 cm forskjell på sporvidden på en 100 og en S. Du bør også tenker på fangeren.. Er forskjell på 100 fanger og S4 fanger det er påtenkt det. har en komplett s4 front med lykter grill fanger osv på hånd. og må bytte begge skjermene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2008 det er påtenkt det. har en komplett s4 front med lykter grill fanger osv på hånd. og må bytte begge skjermene mine. Nå er vel strengt tatt grillen lik på S4 og 100. I tillegg til skjermer og framfanger må du selvsagt også ha nye innerskjermer. Som Furre er inne på, uten bra spacede hjul ser det hele rimelig corny ut. Har selv sett det IRL (S6 skjermer/fanger på A6) og det er ikke noe jeg uten videre ville anbefalt. Så fra meg desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2008 går jo an og bytte hele forstillingen innerskjermer, lykter, fanger, drivaksler osv MEN fremdeles bare en audi 100, nei nei nesten som BMW 318 med M styling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...