Anbefalte innlegg

et lite spørsmål.

passer forskjermene fra s4 rett på min audi 100 quatro avant 93 mod.

trenger 2 nye skjermer pga rust, og tenkte da like så godt og bredde litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke hvorfor det ikke skulle passe. Derimot vil det sikkert se ganske teit ut med standard felger. Er 4-5 cm forskjell på sporvidden på en 100 og en S. Du bør også tenker på fangeren.. Er forskjell på 100 fanger og S4 fanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke hvorfor det ikke skulle passe. Derimot vil det sikkert se ganske teit ut med standard felger. Er 4-5 cm forskjell på sporvidden på en 100 og en S. Du bør også tenker på fangeren.. Er forskjell på 100 fanger og S4 fanger

 

 

det er påtenkt det. har en komplett s4 front med lykter grill fanger osv på hånd. og må bytte begge skjermene mine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er påtenkt det. har en komplett s4 front med lykter grill fanger osv på hånd. og må bytte begge skjermene mine.

 

Nå er vel strengt tatt grillen lik på S4 og 100. I tillegg til skjermer og framfanger må du selvsagt også ha nye innerskjermer. Som Furre er inne på, uten bra spacede hjul ser det hele rimelig corny ut. Har selv sett det IRL (S6 skjermer/fanger på A6) og det er ikke noe jeg uten videre ville anbefalt. Så : nei : fra meg desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går jo an og bytte hele forstillingen innerskjermer, lykter, fanger, drivaksler osv MEN fremdeles bare en audi 100, nei nei nesten som BMW 318 med M styling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.