#1 Skrevet April 7, 2008 Vurdere å kjøpe disse i tillegg til gewinde, http://cgi.ebay.de/JOM-TEIFERLEGUNGS-FEDETELLER-10mm-CORRADO-PASSAT-35i-16_W0QQitemZ310038369021QQihZ021QQcategoryZ70173QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Disse monteres på toppen av støtdempertårnet? Noen som har brukt slik på corrado eller passat 35i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 Bump, noen som har testet senkeskåler? Burde ikke være noe problem i kombinasjon med gewinde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 Gir den et forsøk til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 jeg hadde slike på den røde cæbben sammen med 40/40 senkesett, og det hjalp mye.. fra sigrompe til rett stuk.. dvs litt lavere foran enn bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 Disse funker ikke i kombinasjon med gewinde. Senkeskåler erstatter den orginale øvre fjærskåla, og den skal du ikke bruke når du kjøper gewinde. Hvis du kjøper 40mm eller 60mmm senkesett, kan du bruke senkeskåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Om du skal ha noe som kan brukes med gewinde må du få tak i styrelager som senker. Dette hadde i alle fall Bonrath til G2 og G3 før. Sjekk på http://www.bonrath.com selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 Hyyyl, har akkurat overført penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 Du får sikkert solgt de igjen. Men si ifra hvis du finner noen som fungerer med gewinde. så skal jeg ha et sett selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2008 Du får sikkert solgt de igjen. Men si ifra hvis du finner noen som fungerer med gewinde. så skal jeg ha et sett selv bonrath.. beklager Tor-Andre... jeg overså gewinde merknaden, og tenkte kun i forbindelse med fjørsenking da det oftes er der folk vil ha litt mer enn det som tilbys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2008 bonrath.. beklager Tor-Andre... jeg overså gewinde merknaden, og tenkte kun i forbindelse med fjørsenking da det oftes er der folk vil ha litt mer enn det som tilbys... Ikke noe prob, får sikkert solgt de. Sikkert noen som er ute etter litt økonomisenk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2008 Er disse jeg har kjøpt: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310038368957&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123 Betalte 50€ inkl frakt på 30€. FIkk nå mail at jeg kun hadde betalt for skåler til fronten. Finnes disse kun til front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...