#1 Skrevet April 7, 2008 hei En kamerat av meg lånte bilen i helgen og var så uheldig å kjøre ned et reinsdyr. Dyret tok kvelden, og det gjorde panseret og den ene frontlykta mi også.. Så for at dette ikke skal bli for dyrt å reparere (har ikke kasko, desverre), er det noen som veit om noen steder det går ann å få tak i brukt panser til min bil? Har hørt litt rundt hos NBS og div huggerier, men ingen som har deler til "så ny" bil. Alternativet blir jo å kjøpe nytt panser og lakke det. Så det jeg lurer på i den forbindelse er om fargen vil bli lik resten av bilen? ettersom den orginale lakken sikkert har falmet litt underveis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2008 nytt panser er dyrt men det skal ikke være så vansklig å få tak i et brukt søk litt på http://www.bruktbildeler.com/ Lønner seg og flekke med forskjermer kansje fanger vis du skal lakke panser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...