#1 Skrevet April 7, 2008 Kan jeg bruke de nedre dørlistene som er standard på A4 da jeg monterer S4 skjørter, eller må jeg ha S4 nedre dørlister? Hva har dere med slike på bilen deres? Et annet spm: Har dere benyttet alle originale fester fra S4 da dere monterte skjørtene, eller kan det lages til litt customgreier her? På forhånd takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 du kan bruke de standard dørlistene, men det ser mye penere ut med s4 listene. De fleste bruker originale fester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 Vet ikke åssen det er med dørlistene, men se på tråden til kjetil løvbrøtte.. Tror han hadde noe problemer med de listene sine etter å ha montert noe som var ganske like S4 skjørt.. Ang festene tror jeg at jeg betalte rundt 1500 kr hos dere for 4 festebraketter og alle "mutterene" til det.. Det kan vel lages selv ut av vinkeljern med påsveisa skruer, er vel stort sett det som er av de festene. Jeg kjøpte de festene orginalt for å få det til å passe 100%, men med litt tid får du det sikkert like bra om du lager det selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2008 Det er ikke peng med vanlige lister, ser tåplig ut.. Har du hørt på møller ang pris på s4 Lister? her er delenr etc sdom fikk av en hyggelig man her - "8D0 853 959 A GRU 8D0 853 960 A GRU 8D0 853 969 A GRU 8D0 853 970 A GRU Bør også skifte de fire små skruene, N 104 596 01." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2008 Ok! Takker for svar. Jobber jo på Møller selv, så å få tak i delene er ikke noe prob. Er prisen jeg sliter litt med + lakk..... Høres ut som om jeg må ha de nedre dørlistene også da visst....hmmm, hadde håpet på å spare litt der men....ja ja. Da får vi se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2008 Du må nok det, ligger bilde i tråden min av hvordan det ser ut med den vanlige, ikke pent Gidder du legge ut prisen på dem her vist du husker det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2008 Jeg kjøpte mine S4 lister her: http://www.quattroco.com/deler/s4/index.php En del billigere enn Møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2008 fikk med den lille delen foran og bak også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2008 fikk med den lille delen foran og bak også? Hmm,mener jeg ikke fikk det nei.Men han har fikset så de er inkl nå,jeg som informerte han om at de manglet. Jeg ga 2800kr før,men nå koster de 3200kr og det står at det følger med 8stk lister + monteringsbraketter etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2008 k nice, bare se igjenom ebay noen dager tenker jeg. Var ganske dyre der også kan du si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2008 Jeg kjøpte mine S4 lister her:http://www.quattroco.com/deler/s4/index.php En del billigere enn Møller! Takk for tipset! Ser det står 8 lister. Regner med dette da er dørlistene og IKKE iberegnet skjørtene til 3200 kr? 3200 er altså prisen på nedre lister? UTEN skjørt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2008 Takk for tipset! Ser det står 8 lister. Regner med dette da er dørlistene og IKKE iberegnet skjørtene til 3200 kr? Hehe,ja er du GAL! Dette er KUN listene med braketter,skjørtene er svindyre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2008 Hmmm...tjaa, med 30% rabatt på jobben måtte jeg fortsatt betalt 4100 kr for nedre lister. Med andre ord: en mail er sendt quattroco. Nja...skjørtene var ikke så ille. Ca 900 pr stk. Hvis det ikke er bestilt noe feil da. Blir spennende å se hva som kommer til uka...he he. Bare å få godpratet litt med lakkereren nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2008 Hmmm...tjaa, med 30% rabatt på jobben måtte jeg fortsatt betalt 4100 kr for nedre lister. Med andre ord: en mail er sendt quattroco. Nja...skjørtene var ikke så ille. Ca 900 pr stk. Hvis det ikke er bestilt noe feil da. Blir spennende å se hva som kommer til uka...he he. Bare å få godpratet litt med lakkereren nå da Stemmer nok bra det, skjørtene er billige, men listene koster flesk: eek : Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 8, 2008 Stemmer nok bra det, skjørtene er billige, men listene koster flesk: eek : Mvh Kim Hehe,at det går ann sier jeg bare.. Noen tynne lister er 3ganger så dyre som noen svære skjørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...