#1 Skrevet April 7, 2008 Har eit lite problem... Har noken bakbremser som henger på bilen. Ettersom eg er vekke ein måned på sjøen om gongen og den stakkars bilen må stå omtrent stille har den ein tendens til å vere litt sur når eg kjem heim. Dinne gongen er det bremsene som er sinte. Er dette kanskje handbrekken? ettersom det er eit problem på desse bilane? Tok a dekket på den sida eg trudde problemet var og brukte litt trykkluft og gjere reint og slikt , men trur eg må ta av bremsekaliptera for å få bukt med problemet. Ser også ut til att problemet er på begge sider. Lagar litt sånn subbelyd og blir litt varmgong, så har ein mistanke om at det kanskje er hanbrekken som står litt på , sjølom den igrunnen er av. Skulle kanskje også fått stramma hånbrekket når eg likevel er i gong... noken som har gjort dette? Har skrudd mykje bremser , men aldri på porsche kalipter , er det hokus pocus eller ganske simpelt? All hjelp mottast med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 Ganske simpelt system. som dessverre ofte irrer å henger. samme gjelder callippere, irrer i glidebanen, En ide er å ikke parkere med håndbrekket på i lengre perioder. (eller i en bratt bakke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 baijs da..... bur no midt oppi en bakke her Jaja får prøve å sjå om eg klare å finne ut av det litt i mårga. Har du hatt av kaliptera før ? er det verre å løyse dei fire boltane på innsida som er regnar med er umbrako... ? Kasta sovidt eit auekast inn i stad , men får ta det av i mårga og sjekke litt bedre. Må få av shite og pusse litt menst eg ventar på at sommarfelgane skal kome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2008 bømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2008 Det er greit å få av calipperne.. Og ja det er umbrake.. Det kan sitte litt vist ikke det er skrudd på fra før.. Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 Updates her.... tok av kalipteret på eine siden... og ka fant eg .... jo STEIKJE utslitt bremseklosse på innsida av skiva!! : bh : I fjor haust fekk han som eigde bilen montert heilt nye bremse og skiver all around hos Møller i Alta. Men dei har TYDLIVIS ikkje sett over kaliptera og sett at dei fungera ... for ytter klossen er slitt ca NULL, menst inner klossen er vekk! Ikkje akkurat bra i mine aue og eit soleklart bevis på at kaliptere ikkje virkar slik det skal virke. Godt Jobba Møller i Alta Så over til dei viktige spørsmåla: 1: Kor finn eg klossar? Møller dyrt? eller andre alternativ? har også lys på nye klossar ganske fort, gidder ikkje vente i 14 dagar på nye klossar. 2: Overhaling av kaliptera.. Noken som har gjort dette? finst det kanskje overhaldingssett til ein hyggelig pris? vil ha bremser som virkar slik dei skal , vil ikkje tømme klossane på innsida ein gong til... Noken som eventuelt har ein liten how to do liggande, eller kanskje ein side der eg kan finne bilder? Konkluderte med kva problemet var , så blei eg forbanna og orka ikkje leike meir med det i dag , så starta på ny frisk i morgon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 Updates her.... tok av kalipteret på eine siden... og ka fant eg .... jo STEIKJE utslitt bremseklosse på innsida av skiva!! : bh : I fjor haust fekk han som eigde bilen montert heilt nye bremse og skiver all around hos Møller i Alta. Men dei har TYDLIVIS ikkje sett over kaliptera og sett at dei fungera ... for ytter klossen er slitt ca NULL, menst inner klossen er vekk! Ikkje akkurat bra i mine aue og eit soleklart bevis på at kaliptere ikkje virkar slik det skal virke. Godt Jobba Møller i Alta Så over til dei viktige spørsmåla: 1: Kor finn eg klossar? Møller dyrt? eller andre alternativ? har også lys på nye klossar ganske fort, gidder ikkje vente i 14 dagar på nye klossar. 2: Overhaling av kaliptera.. Noken som har gjort dette? finst det kanskje overhaldingssett til ein hyggelig pris? vil ha bremser som virkar slik dei skal , vil ikkje tømme klossane på innsida ein gong til... Noken som eventuelt har ein liten how to do liggande, eller kanskje ein side der eg kan finne bilder? Konkluderte med kva problemet var , så blei eg forbanna og orka ikkje leike meir med det i dag , så starta på ny frisk i morgon... Biltema har klosser.. Og Meca.no har "repair" kit til kaliperene.. forsåvidt også klosser trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2008 Biltema har klosser.. Og Meca.no har "repair" kit til kaliperene.. forsåvidt også klosser trur jeg Er på storleiting her inne , har du funne det før? skal eg leite under porsche? ettersom eg prøvar å legge inn rs2`en , men der får eg berre ramsa opp ein heil del med glideboltar og shit som eg ikkje akkurat har bruk for på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2008 ^Autotuning i Råde har norges beste priser på klosser og skiver tror jeg, både til small og big reds. klossene (komplett fremme og bak med demperplater) er der 1000,- kr billigere enn hos porsche (ferdinand motor) her i bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2008 ^Autotuning i Råde har norges beste priser på klosser og skiver tror jeg, både til small og big reds. klossene (komplett fremme og bak med demperplater) er der 1000,- kr billigere enn hos porsche (ferdinand motor) her i bergen Takk takk Thomas! Har du eventuellt delenummer eller liknande liggande? treng kun klossane bak til å begynde med iallefall , skulla dessuten ha hatt eit overhalingssett til kaliptera bak ettersom dne kun bremsar på innerdelen og ikkje på ytter , veit ikkje om det er pga sylinderane på utsida ikkje skur ,eller om det er klossane som er faste. Men regnar nesten med at det er sylinderane som ikkje fungarar. Må få åpna skikkeligt og sett i mårga. Såg at det røre som går på undersida av kaliptera frå inner og til ytterdelen begynder å sjå ganske stygg ut , så håper at slikt er i eit overhalingskitt. Men har kun høyrt om desse kitta , har aldri sett kva som er i dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2008 Det billigste stedet for de kit'ene er hos Autozentrum Sport i Oslo, de ligger kanskje en 100-lapp under Autotuning. Men servicen man får på Autotuning er bare så OVERLEGEN i forhold til Autozentrum så det er ikke noe tvil om hvor jeg ville handlet.. Du får rep.kit til calipere forran og bak, det koster ca 6000kr om jeg ikke husker helt feil. Da får du nye stempler og pakninger til disse. Glideplater og dempeblekk til klossene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2008 Det billigste stedet for de kit'ene er hos Autozentrum Sport i Oslo, de ligger kanskje en 100-lapp under Autotuning. Men servicen man får på Autotuning er bare så OVERLEGEN i forhold til Autozentrum så det er ikke noe tvil om hvor jeg ville handlet.. Du får rep.kit til calipere forran og bak, det koster ca 6000kr om jeg ikke husker helt feil. Da får du nye stempler og pakninger til disse. Glideplater og dempeblekk til klossene. Takk for hjelpa. Selge dei klossane der til 100,- under i frohold til autozentrum? Må kun ha på bakbremsene trur eg. Dei ovehalingskitta , til den prisen håper eg det er til alle fire kaliptara Er det det ? Mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 9, 2008 Det kan hende Autotuning er billigere på noe da. Skiver for eks. er de billigere. Det er for alle caliperene ja.. 16 rep. kit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 9, 2008 Det kan hende Autotuning er billigere på noe da. Skiver for eks. er de billigere. Det er for alle caliperene ja.. 16 rep. kit! Får ringe å høyre med dei då. Regnar med det er samme størrelsen på klossaen , der finst vel ikkje fleire forskjellige regnar eg med. Håper der følger med det røret som gjeng mellom ytter og inner delen av kaliptera , ettersom den eg har fått av ser serdeles stygg ut. rusta skruar og fæle ting. Får ta meg ein telefon og høyre kva dei har å by på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 9, 2008 Hadde samma problem med min kalipter: bh : Hadde ikkje igjen klosse på innsida. Tok berre å spraya på litt wd 40 på stempla og vaska resten av kalipteren godt. Funka bra for meg vertfall, så slepper du til med rep. set:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 9, 2008 Hadde samma problem med min kalipter: bh : Hadde ikkje igjen klosse på innsida. Tok berre å spraya på litt wd 40 på stempla og vaska resten av kalipteren godt. Funka bra for meg vertfall, så slepper du til med rep. set:) Jamen eg vil at kosebilen min skal ha det godt med seg sjølv så tenkte eg skulle slå til med eit rep kitt Ringte til autotuning i sted. Introduserte meg og sa: Hei , eg har ein RS2 som eg skulle ha hatt eit sett med bremseklossar bak til, og kanskje eit reperasjonskit vist Dykk har det. Stille i den andre enden ein liten stund....... - Du , dette er porsche du har ringt til Måtte flire litt inni meg og deretter forklare at eg hadde porsche bremser på min bil... Han måtte ha navn og nummer så skulle ein annen ringe meg oppigjen.... Og her sitter eg fortsatt og venter på tlf som aldri kjem ... F#(¤Y% , nye felgane kjem vel til helja, og då vil eg gjerne ha bremser også ....... Demonterte berre det eine kaliptere i går , men orka ikkje å gjere det reint eller nåke omtrent før eg gjekk , var ganske forbanna når eg såg der ikkje var klossa igjen.... Får demontere litt å gjere reint i mårga å sjekke om ikkje eg får caliptera til å virke på ein skikkeli måta igjen. Håper det er ein koselig jobb å lufte caliptara. såg der var to plassar å lufte også. Har seriøst lyst å ringe å fortelle Møller i Alta til noken amatørar dei er, tenk å ikkje gidde å sjekke at calipteret fungerar før dei monterar nye skiver og klossar.... amatørmessigt i mine aue. Hadde det våre eg som eigde bilen når dette vart gjort ha dei fått ein tlf for LENGE sida der eg ha krevd dei IALLEFALL for eit nytt sett med klossar... MAKAN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 9, 2008 Ingen som tilfeldigvis har delenummeret på klossane bak vel ? slik eg kan ringe i morgon tildig å berre sei kva dei skal sende til meg , ettersom eg aldri fekk noken tlf tilbake idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 10, 2008 bremser.pdf VAG delenr fra ETKA er Klosser (sett): 8A0 698 231 B Demperplater: 8A0 615 231 B (4stk) 8A0 615 231 C (4stk) for ombygde bremser: Klosser (sett): 8A0 698 231 A Demperplater: 8A0 615 231 B (4stk) 8A0 615 231 C (4stk) Porsche delenr: http://www.pelicanparts.com/PartsLookup/Parts_Lookup_Main_Page.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 11, 2008 Er på storleiting her inne , har du funne det før? skal eg leite under porsche? ettersom eg prøvar å legge inn rs2`en , men der får eg berre ramsa opp ein heil del med glideboltar og shit som eg ikkje akkurat har bruk for på min bil http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=9&ModelID=25&CarReference_ID=545&CategoryID=1&CategoryType_ID=1 Der er : AUDI 80, 92-95, 2.2-20V RS2 Turbo Quattro Avant 316 hk 03.94-05.95, ADU Ser at de ikke har repkittet til din der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2008 http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=9&ModelID=25&CarReference_ID=545&CategoryID=1&CategoryType_ID=1 Der er : AUDI 80, 92-95, 2.2-20V RS2 Turbo Quattro Avant 316 hk 03.94-05.95, ADU Ser at de ikke har repkittet til din der... Ja fant den eg også , men som oss begge såg var der ingen rep kit... så ein liten til Autosentrum. Ringte i går i 10 tida og fekk bestilt klossa. og i dag fekk eg dei i posten. det kallast service Så får eg ta ein kikk om der rette sorten i morgon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...