#1 Skrevet April 7, 2008 Vurderer å anskaffe meg noen felger som er av str 17*8 et32 skal monterer så golf 4 1,9tdi 4Motion org. senk. noen som vet om dette går smertefritt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 har dette på min:) som i hose det, litt langt inne bak, blir spacere til uka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 Jeg har sånne tilsalgs, til Golf 4.. ET35 da men.. Går fint det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2008 har dette på min:) for i hose det, litt langt inne bak, blir spacere til uka... da tar jeg deg på ordet å bestiller disse. har du bilde av hvordan disse blir i hjulbuen? (kant i kant el lignende) hvor store spacere trenger jeg? hva skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2008 Jeg har sånne tilsalgs, til Golf 4.. ET35 da men.. Går fint det.. ja, men tipper du ikke har akkurat di felgene jeg vil ha: rolleyes Dotz Mugello- hadde egentlig lyst på aez ultra,men disse er ikke å oppdrive som ny desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 første bilde, bak andre forann, tenker det blir 15 mm spacer, ikke funnet helt ut av det ennå, sorry møkkete bil;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 herli herli;) dette var med samme inpress som jeg tenkte ja? ser jo lyst ut dette;) tusen takk for ditt bidrag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...