#1 Skrevet April 7, 2008 Har kjøpt Autometer A/F måler til S4n, spørsmålet mitt er som følger: Kan jeg koble den rett på lambdan som sitter i bilen orioginalt? Det sitter tre ledninger på den originale lambdaen, en svart, en hvit og en hvit/svart.. Hvilke bruker jeg? Mvh. Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 Har kjøpt Autometer A/F måler til S4n, spørsmålet mitt er som følger: Kan jeg koble den rett på lambdan som sitter i bilen orioginalt? Det sitter tre ledninger på den originale lambdaen, en svart, en hvit og en hvit/svart.. Hvilke bruker jeg? Mvh. Anders Den blir koblet rett på der ja.. På den svart/hvite mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 Den blir koblet rett på der ja.. På den svart/hvite mener jeg. Okey.. Greit å vite helt sikkert før jeg begynner å klippe i nettet.. Leste et eller annet sted at man ikke skulle "jukse" seg inn på org kablene til lambdan for da kunne man forstyrre signalet eller noe.. Men dette var vel på nyere bil av annet merke mener jeg.. Noen som har koblet på A/F måler på 2.2 T motor her? Vil ikke klippe i noe før jeg vet helt sikkert at det går bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2008 smalbåndslambda er vel realtivt verdiløst å montere... om det er det du har kjøpt Zeitronix bredbånd eller noe lignende er det du burde skaffe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2008 smalbåndslambda er vel realtivt verdiløst å montere... om det er det du har kjøpt Zeitronix bredbånd eller noe lignende er det du burde skaffe deg Var ikke det jeg spurte om.. hehe Vi har bredbåndslamdba ute på verkstedet, så komme til å kjøre begge samtidlig for å se om de viser noenlunde det samme.. Har A/F målern liggende, så tenkte jeg likegodt kunne montere den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...