#1 Skrevet April 7, 2008 prøvde å søke, men fant ikke det jeg leter etter! skal bytte kasse på s2'n nå og tenkte og hive på ny olje på kasse og diff. hvilken olje skal på bakdiffen? og hvor mye? og fremme? kassen er DSY og stammer fra 99' s4 biturbo! noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 ingen som vet dette her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2008 Castrol har, til begge deler, husker ikke hvor mye det gikk på diffen bak. Fyll opp til kanten av påfyllings hullet, holder med en liter tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 ok, men noen som vet eksakt olje som skal hvor? skal nemli på med kassen i morgen om cluthen kommer, og hadde vert best å få bytta olja før jeg hev den på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...