#1 Skrevet April 7, 2008 Hei, har et problem med tenninga på Prosjektbilen, eller lettere sagt tenningen er varierende, den kommer og går, og er absolutt ikke stabil.. Koblet til tenningslampe og den bklinker litt nå og da, ikke noe fast blink slik det skal være. Litt "Lapskausbil! dette! Bil: Audi 90 med orginalt 2.3 E NG motor. Erstattet med 10V Turbo motor ifra Ur Quattro. Sprut : 034 Efi Datasprut, IA. Styrer bensin. Byttet til en NG fordeler iom. at denne har 5 hall, 5 ruter slik at jeg får hiddensprutet til å kommunisere. Ellers org. tenning Trenger innspill. KAn det rett og slett være fordeleren min som er defekt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 Ingen med noen innspill ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 bump...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2008 prøver å bumpe denne igjen, jeg skjønner ikke hva det kan være. Håper på noen innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2008 Sist jeg manglet tenning var hallsensoren gåen, kan det være den som fjusker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2008 Fått tak i ny fordeler, så oppdatering kommer ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2008 Det funka ikke. Begynner jeg å bli lei denna møkkabilen ! Tenningen er helt på jordet, ny fordeler hjalp ikke. Coil har jeg prøvd med en annen ! Men tenningsmodul da ? HJELP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2008 Hei !! Har du de to følerene som sitter helt i bak kant av blokka ?? Det sitter 1 på girkassa og 1 på blokka, prøv å finn ut om disse fungerer ?? Tror dem kalles hallgivere ??!?!?! Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2008 Hallgiver sitter vel inni fordeleren på denne vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2008 hei, jeg kjører med standar 2.3 E tenning ifra Audi 90 1988 modell. Den har kun bankesensor. Bak på blokka har jeg en føler for varm/kaldmotor. Hva mer kan det være som har innspill for tenning ? Tulla meg litt bort i allt så alle innspill sier jeg takk til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2008 Hallgiver sitter vel inni fordeleren på denne vel? Det stemmer . Men nå har jeg byttet fordeler uten hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...