#1 Skrevet April 7, 2008 s2 3B har opplagring i veiv til kasse? eller tar jeg feil her? skal på med tilton cluch og 6 trinnskasse. jeg trenger ikke noe mer da sant? skal kjøre uten 10mm spaceren. kassen går rett på uten spacer og passer i lageret i veiven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 S2 3B har opplagring i svinghjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 S2 3B har opplagring i svinghjulet ok, så da går kassen rett på uten spacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 s2 3B har opplagring i veiv til kasse? eller tar jeg feil her?skal på med tilton cluch og 6 trinnskasse. jeg trenger ikke noe mer da sant? skal kjøre uten 10mm spaceren. kassen går rett på uten spacer og passer i lageret i veiven? Hvilken Tilton clutch? Er det en 3-plater så er det trangt om plassen, så avstander må være 100% riktige for å unngå at clutchen tar i girboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Hvilken Tilton clutch? Er det en 3-plater så er det trangt om plassen, så avstander må være 100% riktige for å unngå at clutchen tar i girboksen. 2 plater rally. har du kansje erfaring med utløser lager også? fikk høre at jeg måtte sveise på en ring på utløserlageret. hvor lang skal denne være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 noen som har montert en slik clutch i s2 før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2008 2 plater rally. har du kansje erfaring med utløser lager også? fikk høre at jeg måtte sveise på en ring på utløserlageret. hvor lang skal denne være? Har laget for 3-plater, men ikke 2-plater dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...