#1 Skrevet April 7, 2008 Hei, har noen gjort dette? Til singelframe/w12/S8?? Finnes der kitt eller må det brukes orginaldeler? Isåfall, hviss dette er gjort på en, hva er det evnt verd? -kanskje 4.0 tdi A8 -04 modell............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 Det finnes et uoriginalt kit som er "rimelig" og enkelt og montere, men jeg synes det ikke ser veldig pent ut. Det aller beste er å bytte original-deler, men det er mye deler som må byttes og koster en formue. Nye deler er fanger, panser, innfesting til fanger, grill osv. Bilder: Øverst: Originalt front Nederst: Uoriginal front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 dvs at dette er uorginalt da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 dvs at dette er uorginalt da..... Ja, det er uoriginalt... Skal ikke være noe mellom toppen av grillen og panseret originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2008 dvs at dette er uorginalt da..... Gå inn på Hofele sine sider så ser du samme grillen som avbildet. Får den i forskjellige varianter,mulig det er samme kitet som Norsk Bildelsenter selger for 16.999 kroner. Link til Hofele sitt utvalg til A8 : http://www.hofele.com/design/en/Audi_A8_D3/audi_a8_d3_pre_facelift.html EDIT : Ser at Quality Autoimport er importør for Norge......så da er det sikkert ikke NBS selger samme kitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2008 Synes ikke dette var så ille som singelframe-grillen en får til A6 4B. Her slipper en Volvo-stuket i det minste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2008 Synes ikke dette var så ille som singelframe-grillen en får til A6 4B. Her slipper en Volvo-stuket i det minste.Kunne lett hatt noe slikt på min bil hadde jeg hatt en A8 Ser ut som Hofele bruker orginal Audi-grill mens alt annet rundt har de laget selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...