Anbefalte innlegg

Hei, har noen gjort dette? Til singelframe/w12/S8?? Finnes der kitt eller må det brukes orginaldeler? Isåfall, hviss dette er gjort på en, hva er det evnt verd?

 

-kanskje 4.0 tdi A8 -04 modell............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes et uoriginalt kit som er "rimelig" og enkelt og montere, men jeg synes det ikke ser veldig pent ut. Det aller beste er å bytte original-deler, men det er mye deler som må byttes og koster en formue. Nye deler er fanger, panser, innfesting til fanger, grill osv.

 

Bilder:

Øverst: Originalt front

Nederst: Uoriginal front

original_front.jpg

uoriginal_front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dvs at dette er uorginalt da.....

15_-1250835305.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dvs at dette er uorginalt da.....

 

Ja, det er uoriginalt... Skal ikke være noe mellom toppen av grillen og panseret originalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dvs at dette er uorginalt da.....
Gå inn på Hofele sine sider så ser du samme grillen som avbildet. Får den i forskjellige varianter,mulig det er samme kitet som Norsk Bildelsenter selger for 16.999 kroner.

 

Link til Hofele sitt utvalg til A8 : http://www.hofele.com/design/en/Audi_A8_D3/audi_a8_d3_pre_facelift.html

 

EDIT : Ser at Quality Autoimport er importør for Norge......så da er det sikkert ikke NBS selger samme kitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke dette var så ille som singelframe-grillen en får til A6 4B. Her slipper en Volvo-stuket i det minste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke dette var så ille som singelframe-grillen en får til A6 4B. Her slipper en Volvo-stuket i det minste.
Kunne lett hatt noe slikt på min bil hadde jeg hatt en A8 ;) Ser ut som Hofele bruker orginal Audi-grill mens alt annet rundt har de laget selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.