#1 Skrevet April 8, 2008 har ikke prøvd dette selv men ser ut til å funke på akkuratt den type bulk da http://popuplace.com/index.php?ind=media&op=file_view&iden=281486 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Vet det brukes noe tilsvarende på oppretting. For etter en bulk har metallet en tendens til å strekke seg litt, og det hindrer den å sprette på plass. En lakkerer jeg kjenner brukte en karbon-pinne på sveiseapparatet på ei karosseriplate og varmet den, for så å blåse med trykkluft etterpå, og da krymper metallet, og bulkene blir mindre/borte. Så helt ukjent metode er det ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 Jeg forsøkte meg med varmluftpistol og kjølespray på noen småbulker på gamle 80en min, men jeg fikk det ikke til å fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 Jeg forsøkte meg med varmluftpistol og kjølespray på noen småbulker på gamle 80en min, men jeg fikk det ikke til å fungere. varmluftpistolen blir vel kansje litt for varm: klø : jeg vet ikke så ikke heng meg for det: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Den har justerbar varme, fra 50º til 600º. Biltema på sitt beste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 hvor kald var kjølesprayen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 Biltema sin det også, tror den er -50º 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2008 Den har justerbar varme, fra 50º til 600º. Biltema på sitt beste! Så lenge den lever ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2008 Så lenge den lever ja! Har hatt den i flere år, så jeg klager ikke over kvaliteten på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...