#1 Skrevet April 8, 2008 Hei ! lurer på å montere avtg.hengerfeste på min 03 passat 4 m. er det noen som vet om det blir helt usynelig? Hvor få tak i billigst? må man skjære i fanger osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Når det gjelder VAG og avtagbart hengerfeste, så erdet kun ett merke som gjelder: WESTFALIA På min -03 3BG stv ble det helt usynlig uten at jeg måtte kappe i noe som helst. Kan kjøpes på ebay.de. Jeg kjøpte mitt hos Bilomsetningen på Froland (Arendal). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 Billigste (utenom Ebay) er å bestille direkte fra http://www.bertelshofer.com/. Broren min bestilte til sin A6 derfra, det kom på ca 3500 kr for et avtagbart Westfalia, komplett med ledningsnett, og ble levert på døra på en uke. Mange andre i klubben som også har bestilt derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...