Bytte til 2.2t 10v/2.2t 20v fra 2.3E 10v NG

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på hva som må byttes på min audi 90 quattro typ89 2.3E 10v NG om man skal ha en 2.2t 10v/2.2t 20v isteden? Er det omtrent plug and play på 2.2t 10v?

Sånn som jeg har skjønt det på 20vtn så må man bytte ledningsnett, på 10vtn er det atskillig mindre jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Lurte på hva som må byttes på min audi 90 quattro typ89 2.3E 10v NG om man skal ha en 2.2t 10v/2.2t 20v isteden? Er det omtrent plug and play på 2.2t 10v?

Sånn som jeg har skjønt det på 20vtn så må man bytte ledningsnett, på 10vtn er det atskillig mindre jobb.

Søk og du vil finne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, lurte bare på en liten liste over det jeg da, men. Ikke lenge siden jeg kom til forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, lurte bare på en liten liste over det jeg da, men. Ikke lenge siden jeg kom til forumet.

Hehe, skjønner hva du skal frem til, men det uttallige tråder om spm og svar om det du lurer på. Det var ikke for å være frekk eller noe :) Men søk på det du lurer på så står det masse om motorene, motorkoder som det lønner seg på å bytte til osv. Håper du får svarene dine hvertfall :): vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.